romed MIDSTREAM testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carmen11, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ben je niet gewoon nu pas net overtijd ofzo, dat die testen van romed wel al aangaven van zwanger en die van kruidvat je nog net niet genoeg hormoon had ofzo, kan dat? I dunno denk ook maar ff met je mee. Zou het erg slecht van Romed vinden als ze zo'n duidelijke streep geven en het vals is :confused:
    Dan moeten we die testen eigenlijk gaan boycotten.

2. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ja misschien dat ik uitga van toen omdat ik m 1 keer vergeten was maar daarna "toevallig" door de pil heen zw ben geworden kan allemaal (weinig kans ik weet het) heb wel n hele lichte pil (die met die 3 fasen) dus maarja je gaat allemaal dingen denken nu..
    afwachtennn

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja maisy die romeds zouden allang al overal geboycot moeten worden maar jammer genoeg gebeurt dat nog steeds niet dat zal ook wel met de kosten van die testen te maken hebben, ze zijn ontzettend goedkoop...al moet ik zeggen dat ik nadat ik ze 1 maal besteld had en gebruikt (net als hier gewoon kut en vals positief) ik ze ook never nooit meer zal bestellen laat staan eebruiken...

voor mij geen licht positieve testen meer van welk merk dan ook, pas als ik een overduidelijke 2e streep of positieve cb heb ja dan ga ik me in de 7e hemel wanen... :)

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou idd die romed testen zijn dus zwaar waardeloos, vaag eigenlijk dat die nog te koop zijn, ze zijn in NL toch zo streng met warenkeuring enzo en al die programma's ook op tv? :(
    Ik heb ze nooit gebruikt gelukkig maar en ga dat dus ook nooit doen, nou als het goed is is dit ook de laatste daar niet van :p :)

5. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    hoi,

ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien een overbodig berichtje maar romedtesten zijn absoluut niet te vertrouwen!
    Ik had twee verschillende soorten daarvan en die gaven alletwee aan dat ik zwanger was maar ik ben het mooi niet!
    clearblue gaf aan dat ik niet zwanger was en ik loop bij de gyn en die kon het dus meteen voor me uitsluiten.

Echt meid, die testen zijn klote, ze geven alleen maar een heleboel valse hoop.

sterkte ermee en ik hoop dat je toch gewoon zwanger bent.

6. Carmen11

dankje.. ja als ik t alleen op die testen zou bazeren zou ik het al lang uitgesloten hebben maar die rare dingen die ik heb:S vandaag had ik echt zooon pijn in mn zij en rug :( :(

ben blij als ik morgen eindelijk bij de ha zit!

7. Carmen11

mag k alleen nog vragen welke test je had? de dipstick of de midstream?

8. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hallo meiden,

Nu ik al jullie verhalen heb gelezen begin ook ik me zorgen te maken.

Ik heb nl. de testen besteld via de webwinkel van deze site en dat zijn blijkbaar Midstream testen, maar de testen die ik kreeg zagen er anders uit dan op de foto van de webwinkel en ik zag nergens de term Romed staan.

Ik heb 3 dagen voor NOD een licht streepje gekregen (sorry mijn geduld is dat van een oorwurm, maar ik kon het niet laten) eergisteren heb ik weer zo'n test gedaan en kreeg toen een vette streep en aangezien m'n urine gewoon weer "zwanger" ruikt was ik geheel overtuigd van het feit dat ik weer gewoon zwanger ben.

Nu ik dit zo lees bekruipt me toch een angstig gevoel. Heb m'n man naar de Kruidvat gestuurd, maarja de Kruidvat testen waren helemaal uitverkocht.
    Zouden jullie nu dan ook nog een andere test doen of zeggen jullie in mijn geval dat het wel goed zit?

Ben benieuwd!

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maakt niet zo heel veel uit meid...

de dipsticks zorgen vaak voor verwarring omdat die meestal geleverd worden zonder gebruiksaanwijzing en men ervan uit gaat dat wat men altijd zegt "een streepje is een streepje" terwijl het bij de dipsticks zo is (staat ook in de gebruiksaanwijzing) dat de 2e streep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controle...

waarom het met die dipsticks zo is dat je 9 van de 10 een 2e duidelijke streep krijgt is mij een raadsel maar kan me goed voorstellen dat mensen daar verward door zijn...

en die romeds cassete's die geven ook maar al te vaak een 2e streepje terwijl als je ze belt er wordt gezegd dat een streepje een streepje is en dus zwanger, maar te vaak blijkt dat dat 2e streepje er komt terwijl je niet zwanger bent....

dus hoe het ook is of het nou om de dipstick gaat of om de cassete's ervan, beide zijn gewoon te onbetrouwbaar...wil je zekerheid, ga dan ook voor zekerheid, en test met de clearblue geen verwarring niks....

succes

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @CVW: deze midstream testen uit de winkel zijn GEEN romed testen!

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    die test die zij gebruikt heeft dat is zeker weten de romed test (die had ik zelf namelijk ook) die had ik destijd ook besteld onder de naam midstream, en dacht dus dat ik dezelfde testen zou krijgen als hier uit de webwinkel, maar helaas pindakaas...

je kunt aan de foto van haar zien dat het niet de test uit de webwinkel is.... die zien er heel anders uit..

die test die zij gebruikt heeft staat ook in mijn album bij die andere testen....zijn precies hetzelfde en 100% romed.....jammer genoeg vals met de naam midstream eraan verbonden.... :(

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh... ik had het ook tegen CWV.. die heeft wel getest met een test van ons.. die zijn geen Romed ;) Zij twijfelde even aan de naam.. onze midstream zijn geen romed. Zij heeft geen foto in haar album ;)

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :oops: :oops:

sorry natas dat had ik ff zo vlot niet gelezen..

ik reageerde er ook gelijk op omdat ik toen testen had besteld waarvan werd vermeld dat het om de midstream testen ging, maar toen ik ze binnen kreeg bleken het dus die van romed te zijn en die worden romed midstream genoemd...heel verwarrend dus maar uiterlijk ook heel anders....

die bestel ik ook nooit never meer....

je hebt mat-care midstream en romed midstream heel heel verwarrend in ieder geval...

ben wat dat betreft blij dat de webwinkel nu deze testen heeft (mat-care midstream)....deze zijn ook weer een stuk voordeliger dan degene die er even in de tussenliggende periode zijn geweest....

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) geeft nie..

15. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Hallo Smoekie en Natasja,

Smoekie, volgens mij haal jij mij met iemand anders door elkaar aangezien ik namelijk nog geen foto's in m'n album heb staan.

Zal zodadelijk een foto proberen te plaatsen (batterijen moeten eerst even opladen; zal ook weer eens niet zo zijn!) en dan hoor ik nogmaals graag jullie mening.

Maar alvast bedankt voor jullie reacties!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    CWV als je ze bij ons hebt gekocht is het geen romed, en ben je echt zwanger!

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee nee ik verwar je niet met iemand anders meid, maar de test van liess is die van romed midstream, en omdat jij zei dat die van jou anders was dacht ik gelijk dan heb jij de mat-care midstream....

wereld van verschil die testen.... ;)

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    cwv het enige wat ik je kan aanraden omdat je zegt dat je 3 dgn voor je nod hebt getest, om toch nog een test ertegen aan te gooien, en dan na je nod, het zal je ongetwijfeld niet ontgaan zijn dat er zat zijn die voor hun nod positief hebben getest en die alsnog ongesteld werden omdat er iets met of tijdens de innesteling niet helemaal goed is gegaan...

dus voor jezelf zou ik zeggen....doe er na je menstruatie datum nog eentje tegenaan...(ik zou kiezen voor cb alleen puur voor mijn eigen gevoel(... ;)

19. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Sorry meiden dat ik nu pas weer reageer!

Had net de testen gefotografeerd en ponteficaal op de keukentafel. Komen m'n ouders ineens langs!
    Ik snel die testen in een la gestopt, maar toen wilde m'n moeder iets op internet laten zien en stormde op onze pc af.

Daar stond natuurlijk de zwangerschapspagina open!

Ik snel haar site ingetikt en ik denk dat ze niets in de gaten heeft gehad.

Nou daarna was het natuurlijk wachten tot ze weg gingen, en jawel ze zijn net vertrokken. Wil gewoon toch nog even wachten met het te vertellen.
    Ook gezien het feit dat de vorige zwangerschap bij 10 weken in een MK eindigde (vruchtje was uiteindelijk 7,5 week geworden). Deze gebeurtenis heeft mijn ouders veel verdriet gedaan dus vandaar dat ik nu nog even wacht ondanks dat ik het wel uit kan schreeuwen uiteraard. M'n vader viert zaterdag ook nog eens z'n 54e verjaardag dus eigenlijk zou dit een schitterend cadeau zijn, maar toch ik wil nog wachten tot nieuwjaarsdag!

Overigens heb ik al een zoon van 7 (22-11-99) en een dochter van 5 (17-04-01). Dus ben al een heel rijk mens, toch gezien vele andere die zoveel moeten doen om uberhaupt zwanger te raken!

Maar om een lang verhaal kort te maken; de foto is geplaatst. Heb alle 2 de testen erop staan. De onderste is heel moeilijk te zien; het streepje is erg licht en bijna niet te fotograferen. De bovenste lijkt mij wel duidelijk.
    Mijn nod was eigenlijk 13 november uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar weet zeker dat ik mijn eisprong dit keer heb gevoeld en dan zou het zo zijn dat ik een cyclus van 26 dagen heb en vandaar dat het waarschijnlijk is gelukt om 3 dagen voor nod al licht positief te testen.

Als de Nod werkelijk 13 november is, dan zou ik dus 5 a 6 dagen daarvoor al positief hebben getest en dat lijkt me erg onwerkelijk, dus ik ga nog steeds uit van een Nod van 11 november.

Nou hopelijk stemt jullie mening me gerust? Het blijft uiteindelijk toch afwachten, maar anders ga ik morgen vanuit het werk een Kruidvat of
    Etos zoeken die wel wat soorten testen op voorraad heeft.

Alvast bedankt meiden!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lijkt mij duidelijk hoor!

gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina