Ja hoor CVW, dat is overduidelijk! Die testen die jij hebt gebruikt zijn echt wel betrouwbaar dus don't worry
CVW, superzwanger hoor meis! En dat was even spannend zeg....dat je ouders zo langskwamen...hihiih...
dit is toch het topic van lies? omdat cvw nu hier een verhaal op zet dat ze misschien zwanger is en dat nu is enzo en ik blij voor haar ben hoor, maar dan kan zij toch een eigen topic plaatsen? ik bedoel het niet verkeerd maar dit is zo verwarrend
ja sweetlove ik dacht ook al huh? zij wordt gefeliciteerd onder mijn topic waarin ik vertel dat ik me zo kl*te voel door dat gedoe allemaal.. maargoed.. (gefeliciteerd trouwens en geniet er van!) nou ik ben dus na de ha geweest en die wou geen bloedtest doen nog, wou wel testen of ik misschien blaasontsteking of ergens n ontsteking heb dus ik moet vanmiddag bellen wat eruit is gekomen!
@ Lies & Sweetylove Sorry hoor, maar was me niet bewust van het feit dat je niet zomaar mag reageren. Ik dacht zelf dat als je iets ziet staan en daarover wilt meepraten je dat gewoon kan/mag doen en had niet het idee dat ik ergens inbreek of zo. Moet ook eerlijk bekennen dat ik ook niet zo lang op dit forum zit en er ook blijkbaar dan niet helemaal bekend mee ben. Ben ook echt niet het type dat de aandacht wil opeisen, maar wilde gewoon maar een vraagje stellen. Snap idd wel dat in het forum "Ik ben zwanger", waar iemand meld zwanger te zijn, je niet je eigen blijdschap daar aan toe voegt, maar volgens mij zijn de andere topics gewoon ervoor om in temengen? Zie wel vaker dat mensen hun eigen verhaal of vraag toevoegen! Maar zal deze "fout" maar niet meer gaan maken dan. Vond nu gewoon dat de strekking was dat het over de Midstream testen en hun betrouwbaarheid ging, maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen dan. Zag daarom ook niet in, om daarnaast nog een topic te gaan opzetten met mijn onstane onzekerheid over deze testen naar aanleiding van "jullie" topic. Zal dan ook weg blijven uit jouw topic en hoop verder voor jou dat alles goed gaat en je je ook onder de zwangeren kan gaan bevinden!
je kan je wel mengen als je wat wil antwoorden of meepraten natuurlijk daar is een forum voor, maar ineens leek het alsof jou mening of mededeling of hoe je het wil noemen een eigen leven ging leiden en iedereen jou in lies haar topic ging feliciteren enzo terwijl haar topic nou niet echt vrolijk is en zij in onzekerheid zit maargoed ik snap wel dat je dat niet expres deed hoor en dat andere er ook op reageerden maar daarom zei ik er wat van en niet om jou te kwetsen echt niet en hopelijk voel je je niet aangevallen want dat is absoluut niet de bedoeling! maar ik zei het uit respect voor lies...
ik moet eerlijk gezegd wel zeggen: dat er op deze topic de meeste wrijvingen zijn! heb even zitten lezen allemaal, en dit is de eerste keer dat het me opvalt dat er gekibbeld wordt.. : dat is ook niet de bedoeling toch?er zijn onder het zwanger worden forum veel onzekere zenuwachtige vrouwen die graag hun verhaal vertellen en dat ook moeten kunnen doen! ik vind als er een plotseling felicitatie tussenkomt ook gewoon moet kunnen! zij heeft tenslotte ook erg meegeleefd met liess en veel informatie gegeven over die testen! dus kom op dames een beetje lief zijn voor elkaar.. Groetjes( iemand die niet kan wachten om te stoppen hihi )
hahah thanks, ik zie dat jij ook 23 bent en al zwanger bent.. hoe reageert jouw omgeving? ik wil gaan stoppen in januari doe denk ik eerder... haha mijn vriend is eindlijk om! haha en hij wilt het gelukkig ook graag alleen niet teveel over praten.. maar mensen in mijn omgeving vragen me steeds waarom ik zo vroeg zwanger wil worden? en jij bent zie ik al wat rondes verder? ben jij al lang bezig?ben altijd nieuwschierig naar jonge moeders! Veel plezier met je zwangerschap ( lijkt mij een heerlijke tijd!) Groetjes
Meid het geeft niks, het gaat onbewust ik snap heus wel dat het niet zo heel erg leuk is dat als je een topic opent over een niet al te leuk onderwerp je niet staat te springen om reacties van vrouwen die wel zwanger zijn, maar goed tis een forum en het ging idd zeer zeker ook over de betrouwbaarheid van de midstream testen en onder de midstream testen zijn 2 soorten op de markt, de (klote onbetrouwbare) romed midstream, en de mat-care midstream . Tja dat jij dan fotos laat zien van jouw testen (de betrouwbare mat-care midstream) dan is het ook niet zo onlogisch dat je gefeliciteerd wordt en dat gaat helemaal niet ten kosten van liess en zowieso doe je dat ook niet express want vele openen hier een topic om te melden dat ze zwanger zijn en vertrekken naar het ik ben zwanger forum maar vaak niet zonder ook hier de nodige felicitaties . Het gebeurt vaak genoeg dat er een topic geopend wordt en dat de antwoorden naarmate het topic langer wordt ook wel wat afdrijven van het originele bericht op de 1e pagina..dat houd je toch en tja kan daar niet echt mee zitten, en moet jij ook niet doen meid.,..wil je ergens reageren, gewoon doen, en niet ineens overal op gaan letten laat dat maar aan andere over dat merk je gauw genoeg en dan is het tijd zat om als er iets idd echt niet goed gaat te denken o ja idd je hebt gelijk . Nogmaals succes met je zwangerschap en liess meid ga er gewoon van uit dat je niet zwanger bent dan kun je tenminste ook weer lekker verder de uitslag zal ongetwijfeld wel goed zijn immers heb je maar 1 iets duidelijke positieve test gehad, en dat was die onbetrouwbare romed de cb en kruitvat waren negatief dus houd je daar maar aan vast meid .en daarbij dat alles plus het feit dat je dan nu al minimaal 6-7 wkn zou zijn die echt opgemerkt zou moeten worden door cb als een andere wel positief zou testen (houd dus in dat je wel hcg zou hebben) zou ie nu echt wel positief moeten zijn met welke andere test dan ook Succes
er wordt niet gekibbeld er wordt gewoon gezegd waar het op staat en dt moet kunnen maar hoe langer je er op doorgaat hoe meer wrijvingen er komen spannend dat je met de pil gaat stoppen succes met zwanger worden!
ja ik vond het ook niet super erg ofzo ik keek er alleen van op, ze werd paar keer gefeliciteerd oke dat snap ik ook wel omdat ze ook in even in zekerheid zat.. maar ok zoals dit: hahah thanks, ik zie dat jij ook 23 bent en al zwanger bent.. hoe reageert jouw omgeving? ik wil gaan stoppen in januari doe denk ik eerder... haha mijn vriend is eindlijk om! haha en hij wilt het gelukkig ook graag alleen niet teveel over praten.. maar mensen in mijn omgeving vragen me steeds waarom ik zo vroeg zwanger wil worden? en jij bent zie ik al wat rondes verder? ben jij al lang bezig?ben altijd nieuwschierig naar jonge moeders! Veel plezier met je zwangerschap ( lijkt mij een heerlijke tijd!) Groetjes hoort dit hier wel dan? dit gaat toch om compleet wat anders? moet ik mijn verhaal ook nog verder doen dan want daarom opende ik dit topic eigenlijk....en ik stelde n vraag over die testen, maar zoals bovengenoemd hoort hier toch ook niet? en mij lijkt het ook heeeeeerlijk om zwanger te zijn maarja ik ben ook nog niet zolang op dit forum dus misschien heb ik het wel fout dan
haha okej, ik vinn het ook niet super erg hoor, ik vroeg me het alleen af.. maar ok over mij 8) ben na de ha geweest en het is dus ook geen ontsteking morgen half 4 weer n afspraak voor verder onderzoek... 1 vraagje.. als het n inwendig onderzoek is, doet dat erg pijn? heb er verschillende verhalen overgehoord.. t zit me niet lekker!