romed MIDSTREAM testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Carmen11, Nov 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetylove

Nov 2, 2006
    72
    0
    0
    een inwendig onderzoek doet geen pijn
    bij mij tenminste niet..
    maar ze kunnen iets weefsel weghalen dat voel je wel
    maar bij mij keken ze alleen dus tjah er zit verschil in..
    maar daar moet je je echt niet druk om maken!
    je voelt je alleen wat ongemakkelijk :oops:

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    wat is nou eigenlijk de aanleiding dan dat er verder onderzoek wordt gedaan?

je bent 1 keer (6-7 wkn geleden) de pil vergeten, je had een halfbakken licht positieve test van een merk dat er eigenlijk niet eens zou mogen zijn...

de andere betrouwbare testen zijn duidelijk negatief, je ben nog een keer ongesteld geweest...dus vandaar ook eigenlijk mijn vraag omdat ik er best wel van sta te kijken dat de ha nu nog meer onderzoeken wil doen? dat ik me afvraag waarom en waarnaar?

en wat je vraag betreft nee dat doet verder geen zeer, hij zal een verwarmde eendebek bij je inbrengen om naar je baarmoedermond te kijken of als hij over de apparatuur beschikt misschien wel een inwendige echo maken..

ik persoonlijk denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent en dat er verder gewoon niets aan de hand is met je...

succes

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Sorry dat ik hier kom 'inbreken' maar ik wou gewoon even laten weten aan Stef, dat ik een ander topic heb aangemaakt om op haar vraag te antwoorden.

Liess, veel succes met het inwendig onderzoek, ik heb dat nooit als pijnlijk ervaren.

Liefs
    Kirby

4. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hi Smoekie,

Ik denk dat het met het volgende te maken heeft

Ik denk dat de huisarts goed wil onderzoeken waarom Liess zo'n pijn in haar zij en rug heeft. Als het geen zwangerschap is, dan moet het toch iets anders zijn en wellicht dat de arts dat nu wil onderzoeken.

Liess, succes met het onderzoek morgen. Laat je ons weten wat eruit gekomen is?

Groetjes,

Marianne

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Liess, je hebt toch ook een urinetest laten doen bij de huisarts?
    Die was dus ook negatief?

6. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

niets aan de hand? ik verrek van de pijn in mn rug en buik! dat voel ik toch zelf het beste.. jij kunt toch niet zeggen dat je persoonlijk denkt dat er niets met me aan de hand is?:rolleyes:
    De dokter zegt zelf van gelijk morgen terug komen want die klachten kunnen op wat ernstigers wijzen en dan moet er gekeken worden wat er is..
    lijkt me duidelijk.. maar eigenlijk hoort dit al niet meer op dit forum thuis (omdat het zowiezo niet zwanger is) denk dat ik niet meer ga reageren hier.. terzij er mensen zijn die nog willen weten wat er uit is gekomen..

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ben wel benieuwd hoe het met je gaat en verder met je zal gaan ...sterkte meid

8. Carmen11

misschien had je het niet goed begrepen kan ook..
    tis niet omdat ik denk dat ik zwanger ben snapje..

nee urine test was idd negatief!

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het verder met je gaat, dus reageer aub.
    Ik hoop dat het niets ernstigs is.
    Heel veel sterkte.

10. Carmen11

dankjewel dat laat ik het hier gewoon weten..

xx

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    denk ook niet dat smoekie het zo bedoelde.. meer je moet niet van het ergste uitgaan denk ik.

ik zou ook graag weten hoe het met je gaat.

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Jammer meid... hoop iig dat er niets aan de hand is verder!

13. Niet meer actief

Lies laat je het even weten wil dat graag weten er wat aan de hand is. Bedankt he jennie72 ;)

14. Carmen11

ja als ik morgen weer thuis ben laat ik het weten!
    xx

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ok maar dat heeft dus eigenlijk niks meer met de zwangeschap op zich te maken avalon?

zwangerschap is nu uitgesloten, nu enkel kijken of de ha een oorzaak kan vinden voor de rugklachten?

16. Carmen11

ja en de buikklachten in misselijkheid enz.

17. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    en hoe is het nu afgelopen bij de ha Liess?

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    sorry ik zie nu pas hoe het er staat, tis natuurlijk niet zo dat ik bedoel dat er niets met je aan de hand is in de zin van dat je niet moet klagen ofzo...

bedoelde eigenlijk meer dat je weet dat je niet zwanger bent, geen urinewegontsteking hebt en ja die rugklachten dat kan heel veel oorzaken hebben meid, het kan zijn dat je te zwaar getild hebt, verkeerd geslapen hebt...je rug verdraaid hebt etc etc....

niet zo dat je niks hebt zo bedoel ik het zeer zeker niet hoor, excuus als je dat wel dacht...

wat rugklachten e.d. ben ik "expert" om het zo maar ff te zeggen heb al vanaf mijn vroege jeugd ontzettend veel rugklachten door een (zo noemde ze het vroeger) een kromming in mijn ruggewervel....

en helaas is het iets waarmee ik mee moet leven....

als ik maar even verkeerd slaap dan is het alweer afgelopen en jammer genoeg is er pasgeleden uit deksascan gekomen dat mijn botafbraak wel ontzettend snel is gegaan waardoor mijn botten nu met 34 jarige leeftijd hetzelfde zijn als iemand van 62 dus tja ook daar is niks aan te doen..

hoop in ieder geval voor jou dat er iets uitkomt en anders ff pas op de plaats en rustig aan doen las ook dat jullie druk zijn met jullie huis dat is ook zwaar lichamelijk werk dus misschien een optie om de zware dingen even door andere te laten doen...

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Smoekie, wat doe je nu? Je schrijft een stukje over jezelf! :confused: :confused:
    Dit is Liess haar topic hoor. :) :p

20. Carmen11

anabellla, t gaat toch over mij dat ik last van mn rug hebt en zij verteld daar wat over dus heeft toch met mij te maken :(

@smoekie, ben er geweest en ze heeft gevoeld in mn buik, wel iets pijnlijk maar ze heeft verder specifieks kunnen vinden, volgende week heb ik n afspraak voor een inwedig onderzoek (tis niet alleen mn rug maar meer mn zij en mn buik en dat trekt dan naar mn rug) dus niet dat ik verkeerd gelegen heb of getild (en over het huis, we hebben gister n bod gedaan dus hebben het nog niet ;) )

dus volgende week terug komen. dus weet nu eigenlijk nog niet veel maarja. afwachten maar.

Share This Page