romed MIDSTREAM testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carmen11, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    in ieder geval rustig aan doen dan meid, hoop niet voor je dat je een ontsteking hebt ,maar ja afwachten maar weer dan....

succes meid

2. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

heb maandag pas n afspraak.. zat deze week vol :(
    ga morgen nog n keer bellen misschien dat er nog n plekje vrij is gekomen voor deze week!

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja dat gaat ook altijd zo lekker vlot he.. :(

sterkte meid

4. Carmen11

5. Carmen11

nou eindelijk weer n berichtje van mij...

ben maandag bij de ha geweest en heb een inwendig onderzoek gehad.. de dokter zag een zwelling (die voel ik zelf ook vlak bij de ingang in de vagina) maar wist niet wat dit was! had het nooit eerder gezien zei ze :(
    Nu heeft ze een afspraak gemaakt bij de gynocogoog voor as dinsdag (ze heeft me op spoed gezet maar was helemaal vol deze week..)

Nou heb ik sinds vandaag hele erge afscheiding echt een klodder slijm maar het is dus groen :eek: .. denk dat het een schimmelinfectie is..
    Maar wat die zwelling dan is? ik hoop igg niets ernstigs maar moet dus wel een week wachten :cry:

Nou jullie zijn weer op de hoogte.. voel me behoorlijk naar.

Liefs liess

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    en hoe zit het met de ovulatietesten van romed? Zijn die betrouwbaar? Die gebruik ik nl, kwam ik achter....

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    weet ik niet marchab. ik heb deze maand eerst die dipsticks gebruikt en toen ik dacht dat ie positief was heb ik de digitale van clear bleu gebruikt en die was positief.... succes ermee

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jeetje Liess, wat een verhaal! Sterkte! LAat even weten wat de uitslag is?!

9. Carmen11

ja laat het weten..

heb nog een keer gebeld naar het ziekenhuis, kon niet eerder terecht dan dinsdag.. nog ff afwachten dan maar.

Deel Deze Pagina