Ha dames, ik wacht nog steeds op mijn ongi. Nu ben ik gewend dat ik zo ongeveer tussen de eisprong en ongi pijnlijke tepels heb. Volgens mij voor velen herkenbaar. Nou, sinds een paar dagen is het weer zover. Maar hoe zit het bij jullie? Krijgen jullie dat gevoel op de dag van jullie ei, of pas erna, of misschien al ervoor? Kortom: ik probeer er achter te komen wanneer ik mijn duivels kan verwachten, dus denken jullie even mee? Thanx!
Ik heb het deze maand ook voor het eerst gehad ( begin febr een MK gehad, zwanger in ronde 5). Had het ongeveer 2 dg na vermoedelijke eisprong..
Huh, en nu is het bij mij dus weg! Terwijl dat normaal pas gebeurt als ik ongi word. Ik snap er niks meer van ...
ik krijg eigenlijk geen zere tepels. maar wel zere borsten, dit krijg ik meestal een weekje na mijn ei.
Bij mij wisselt het per cyclus voor mij dus niet echt een betrouwbaar feit waar ik uit af kan leiden dat ik zeker ongesteld ga worden of misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. De ene keer dus direct na de eisprong, de andere keer een paar dagen voor ik ongesteld wordt. Soms echt pijnlijke tepels, de andere keer niet maar dan gevoelige/gespannen borsten. Ik hoop voor je dat het raak is!
Dit is voor mij de eerste maand dat mijn tepels gevoelig zijn tussen eisprong en ongi. Ik wist niet dat het zo'n pijnlijke bedoening was als je erover heen zou strijken!
Ik heb eigenlijk nooit pijnlijke tepels, wel pijnlijke borsten. Meestal begint dat de dag vóór mn eisprong een beetje gevoelig te worden. Gelijk na mn eisprong neemt dat toe en is het echt pijnlijk en dat blijft zo to de dag tweede dag van mn menstruatie.
Bij mij direct na mijn eisprong (dit gecontroleerd aan de hand van ovutesten) het houd niet even lang aan want normaal heb ik het tot ik ongi word en deze ronde is het al een week weg. Wel last van mijn borsten aan de zijkant
Dat heb ik ook, heb nu 2 dagen na mijn eisprong (banner klopt niet meer).. vreselijke pijnlijke borsten en tepels, zelfs mijn bh aan doet pijn! :S Heb het nog nooit eerder gehad zo erg!
Bij mijn eerste zwangerschap (3 jaar geleden) voelde ik ongeveer 1 week na mijn eisprong (bleek later) enorme pijn in mijn oksel. Naief als ik toen was ben ik naar de huisartsenpost geweest omdat het voelde alsof ik iets met mijn hart had! Na 2 a 3 dagen was dat over en heb ik tot de geboorte van mijn zoon geen pijnlijke tepels/borsten meer gehad. Vorige maand was ik bijna overtuigd van een zwangerschap. Ik had alle tekenen; blauwe aders, een opgezette buik en gevoelige tepels. Het bleek niet zo te zijn en gek genoeg heb ik nog steeds gevoelige tepels. Ben bang dat het echt een kwestie van afwachten is....