Help!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debbie1988, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Goedeavond allemaal

    Ik heb een aantal vraagjes, misschien vinden jullie dat ik zeur of dat ik er teveel aan denk of dat ik er teveel oplet maar ik wil dit echt weten want ik wordt gek en verdrietig hiervan.

    Nou kijk ik was donderdag aan het werk 8ter de kassa en toen werd ik misselijk en moest ik erg overgeven, daarna ging het de hele avond slecht hoe komt dit ? En sinds dien heb ik tot nu aan toe knallende hoofdpijn en gister moest ik naar me opleiding ( school ) en toen zat ik in het lokaal en moest ik weer 2 a 3x aan toe overgeven heel erg, ik heb geen griep of virus of wat dan ook dus wat kan het dan zijn ?

    En nog een vraagje hoelang duurd het ongeveer voor je zwanger wordt ? want bij de 1 duurd het een jaar en bij de ander een maand dus HELP!!!!!!!! ;)


    Alvast heel erg bedankt debbie
     
  2. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja meid ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent,maar niemand kan je zeggen hoelang het duurt...je kan je hier ook niet met iemand vergelijken het komt wanneer de tijd daar is en daar moeten we ons allemaal bij neerleggen hoe moeilijk dat ook is..we zouden het liefste allemaal in de 1ste ronde zwanger raken maar wat niet is is niet....
    En met dat overgeven ik heb het ook een maand gehad en dacht echt nu is het raak maar dus niet....dus ik denk dat jezelf ook een beetje moet gaan beschermen tegen je eigen lichaam(ja je leest het goed) want die kan je echt flink in de maling nemen en die teleurstelling is ook niet goed voor je....

    Ik hoop natuurlijk voor je dat het een zwangerschapskwaaltje is maar je zult toch moeten afwachten....ik zal voor je duimen ;)

    groetjes liselotje ;)
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik duim mee!!
     
  4. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik denk dat je gemiddeld uit moet gaan van een jaar!
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Tja ik vraag mij af hoe je nou weet dat het geen griep of een virus is.
    Ik bedoel ik bijn nu zo'n 8 week zwanger en tot nu toe nog niet hoeven overgeven, tot afgelopen zaterdag op zondag nacht, en de gehele zondag.
    Eerst dacht ik zie je wel nu komt het , ik word ziek.
    Maar aangezien mijn vriend en mijn dochter net zo ziek zijn als ik, denk ik nu dus niet dat het door de zwangerschap komt.
    Zeker weten doe ik dat natuurlijk niet, maar anders hadden we het niet alle drie gehad.

    Waar ik op doel is dat je het niet altijd zeker kan weten wat het is, mischien toch een griepje onder de leden, dat wil wel met dit weer van de laatste tijd.
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wat de andere dames ook al zeggen, probeer je niet al te veel in je hoofd te halen wat betreft lichamelijk aanwijzingen, want je geest kan echt heel veel in je lichaam beïnvloeden...
    Ik hoop natuurlijk voor je dat het direct raak is, maar als je van een half jaar tot een jaar uitgaat zit je over het algemeen redelijk goed en het is echt meer uitzondering dan regelmaat dat vrouwen bij poging 1 al zwanger worden.
    Veel succes ermee!
     

Deel Deze Pagina