Even showen, want eindelijk is het zover dat ik eruit ben welke en hoe. Ik ben zelf ontwerper en was al maanden aan het kaartje bezig en het duurt maar en duurt en elke keer wil ik iets anders etc maar nu is het bijna af! Mijn man gaat nog bedenken wat we aan binnenkant boven de naam moeten zetten: iets van: 'Zo klein, zo lief, zo welkom!' of dergelijke. Tips ervoor ? Graag! Kaartje wordt gedrukt bij drukker met silver en metallic roze kleuren + misschien uv-lak op aantal dingetjes... Foto, namen, tel en adressen zijn niet echt ) Naam van onze dochter is dan wel echt! Bekijk bijlage 303344
Wauw! Vind hem erg mooi! Aan een passende tekst kan ik je helaas niet echt helpen, ben niet zo creatief en kom al snel uit bij de standaard 'afgezaagde' dingen
Bijna te klein om vast te houden, Maar te groot voor woorden. De tekst op het geboortekaartje welke wij voor onze dochter op komst laten drukken Mooie naam en een mooie kaart, erg leuk! Past ook precies bij elkaar op de één of andere manier, de naam en het kaartje.. Erg bijzonder!
Dankje!! Ja ik had wel wat ontwerpen met schatige konijntjes en poppetjes maar was steeds niet wat we wilden.. En nu inderdaad wat simpele gekozen.. De naam met vlindertjes zal ook zo uitkomen zien op stickers boven de de muur boven de ledikantje.
Gaaf hoor! Geniet ze nog even van je zwangerschap! Lekker gevoel dat het af is? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om tot een definitief ontwerp te komen, maar deze is prachtig! Ik durfde er om die reden niet aan te beginnen. Dus chapeau!!
Super schattig die van Belle! Wij hebben de volgende voor onze kleine, uiteraard uiteindelijk met een foto van onze eigen uk (ook in zo'n doekje gewikkelt) maar dan heb je alvast een idee. Wij zijn niet zo van al die standaard gedichtjes over wonder en bloemen en bijen enzo. Dus hebben gewoon heel simpel erop gezet dat we dolblij zijn met ons kindje. Op de achterkant staat dan nog wat nuttige info over kraambezoek enzo