Mijn man had gister een grootverpakking luiers maat 1 bij de C1000 gehaald, van hun eigen merk. Nu had ons mannetje afgelopen nacht opeens een nat pak en vanmorgen ook weer Zo gaan zijn kleertjes wel erg hard, als we hem bij elke luierverschoning ook direct moeten omkleden!! Bij de Kruidvat en Pampers luiers hadden we geen enkel probleem en nu dus twee keer achter elkaar. Hebben jullie ook slechte ervaringen met C1000 luiers of is dit puur pech hebben? Of is er misschien een speciaal 'trucje' om die luiers niet door te laten lekken, waar wij ons niet bewust van zijn??
Heb je gecheckt of de randjes (buitenrandje en binnenrandje) goed zaten? Dus niet dubbelgevouwen o.i.d. Ik heb verder geen ervaring met de C1000 luiers.
Het heeft ook te maken met de pasvorm van de luiers, sommige luiers passen niet goed en dan wil dat ook wel. Wij hebben een periode kruidvat gehad en ineens zaten de luiers niet meer goed en continu lekkage. Ik gebruik nu alweer een tijdje active fit van pampers en bevalt goed.