Baby past niet meer in wagenbak

Discussie in 'Verzorging' gestart door Christina83, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Mijn zoontje van drie maanden is voor zijn leeftijd best lang: 65 cm. Hij heeft nog maar een centimeter of 5 over in de wagenbak en dan zitten zijn voetjes al helemaal tegen de onderkant. Het ziet er nu een beetje zielig uit alsof hij heel krap ligt. Ik heb een wagen die ik ook kan ombouwen naar een gewone buggy/wandelwagen. En die kan ik dan in ligstand doen, want hij kan natuurlijk nog niet zitten. Maar is dat niet heel slecht voor zijn ruggetje? Een wagenbak is veel steviger natuurlijk met een echt matrasje er in.

Heeft iemand anders misschien een goed tip/oplossing?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Misschien een andere wagen kopen? Mijn zoontje was met 2 maanden al 64 cm, maar heeft toch nog tot 4,5 maand in de kinderwagen gelegen.

Bovendien 5cm is toch nog snel anderhalve maand of zelfs 2. Je kindje kan beter met de beentjes omhoogliggen dan nu al in de gewone wandelwagen.

3. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Hij zal inderdaad niet in twee maanden tijd 5 cm groeien, maar in totaal 5 cm ruimte hebben is gewoon heel krap. Het ziet er gewoon niet erg comfortabel uit. Ik heb mijn wagenbak al vergeleken met een bugaboo en quinnie, maar daar zit amper verschil in.

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    dan hoop ik niet dat je beebje een groeispurtje krijgt.. Onze zoon is de laatste maand 4,5 cm gegroeid....

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    @christina: zit wel degelijk veel verschil tussen de quinnie en bugaboo qua grootte hoor. Wij hadden eerst een quinnie, maar die hebben we ingeruild voor een bugaboo. Die is wel smaller, maar wel langer.

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Onze man zit sinds 2 weken al in de wandelwagen ipv de bak.. Hij zat ook al aardig klem en hij vond het maar niets dat hij in de bak lag.. Nu kan hij lekker kijken.. Wij hebben de Mutsy en daar kan je de wandelwagen zo installeren dat de baby met z'n gezicht naar jou kijkt.. Ons mannetje vind het helemaal geweldig! Moet alleen wel zeggen dat hij er nooit langer dan 2 uur in zit..

7. Wayne zit nu ook al een week of 4 in de wandelwagenbak. Die kan helemaal plat, en ook met het gezichtje naar mij toe.

Hij had zo weinig ruimte meer in de bak, en vond het helemaal niets. Nu kan hij idd lekker kijken. En is even met hem wandelen echt leuk geworden..

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Het buggygedeelte plat leggen en dan een matrasje erop. Heeft hier ook uitstekend dienst gedaan.

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hoe doe je die riempjes dan vastmaken :(
    in de wandelwageninzet hebben ze nog geen kans om eruit te rollen lijkt me een beetje eng zo
    Ik had eerst een dreami op n maxi cosi die was heel smal vond ik en met 4 maandjes was mijn zoontje er ook uit want hij lagbijna klem , arme ding hihi
    heb toen de wangelwagen inzet helemaal plat gedaan met de voetenzak .
    heb nu n bugaboo en vind m ook groter dan n dreami .
    anders misschien in de maxi cosi op de wagen ?
    dat lijkt me dan ook nog stukken veiliger .

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Om het matrasje heen.

Deel Deze Pagina