Aangezien onze badkamer beneden is en de babykamer straks boven willen we het kindje dus beneden in bad doen (anders moeten we telkens emmers naar boven en beneden slepen) Nu ben ik op zoek naar een commode of iets anders om het kindje op aan te kleden, want ik zie het ook niet zitten om het kindje ingewikkeld in bv een badcape naar boven te tillen en daar pas aan te kleden. Nu vond ik op de site van Ikea deze commode. Heeft iemand hier ervaring mee? Staat hij wel een beetje stevig? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
ehhm aankleedkussen kopen en die op je eetkamer tafel leggen..Kan ook he.. Ik heb wel eens gevoeld bij de ikea en ik vond hem wel stevig.
Dat is idd een goedekopere oplossing Moet dan wel de woonkamer doorlopen, maar dat is minder 'erg' dan met een ingewikkeld kindje de trap oplopen naar boven (badkamer is aangebouw, vandaar dat hij beneden zit zodat er boven een extra kamer gemaakt kon worden; oud huisje ) Vind het eigenlijk wel een goed idee; dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Inderdaad een handige oplossing Wij willen straks beneden een aankleedkussen om overdag te verschonen. Ik ruim van tevoren 1 gedeelte van onze dressoir op zodat ik dan daar het een ent ander in kwijt kan (broekjes, luiers, doekjes enz...) zodat het ook niet meteen zo'n bende word in de huiskamer.
Ik doe de baby de eerste tijd ook gewoon in de woonkamer in bad... in de tummytub. gewoon bij de eettafel, aankleedkussen ernaast. Is in de winter ook lekker warm. Tegen de tijd dat ze groter worden pak ik ze gewoon in en draag 'm daarna evt. naar boven. (ook beneden badkamer boven slapen)
Ik ben zelf niet zo van op de eetkamertafel verschonen. Op de een of andere manier heb je aan de commode toch een betere houding omdat die hoger is. Ik heb de commode wel eens gezien bij de ikea, en hij lijkt mij echt ideaal! Helemaal omdat die ook inklapbaar is. Ook zeer handig voor bij opa en oma. Mijn moeder heeft de inklapbare kinderstoel ook van de spoiling serie, en die bevalt prima.
Ik heb 'm! Ik ben gastouder en ik vond verschonen op tafel net te laag, kreeg last van mijn rug. Ik verschoon natuurlijk meerdere kindjes op een dag. Toen heb ik dit ding bij Ikea gekocht. En ik ben er blij mee! Hij wiebelt wel een beetje hoor, maar ik verschoon ook alle leeftijden erop. En ze kunnen er bijna niet vanaf vallen omdat ze in een behoorlijke kuil liggen. Zodra de kindjes naar huis zijn, klap ik 'm op en is hij uit het zicht. Eigenlijk zou het voor mij iets hoger mogen zijn (ik ben 1.71m), maar het is in ieder geval beter dan de eettafel.
Ik vind de eetkamertafel ook erg laag...ik loop tegenwoordig altijd naar boven als ie een vieze luier heeft. Ik zou eerder die commode halen! Heb hem ook in het echt gezien en ik vond het er stevig uitzien!
Wij hebben hetzelfde en hebben gekozen voor een singlar (geloof ik) commode in de badkamer. Moet wel zeggen dat we een ruime badkamer hebben.
Ik zal morgens onze eetkamertafel eens opmeten en dan kijken hoe hoog de commode is. Onze eetkamertafel is redelijk hoog, dus als het niet veel verschil uitmaakt kunnen we het net zo goed daardoen een paar maanden. Als het kindje wat groter is willen we idd gewoon naar boven lopen, maar vind het met zo'n klein frummeltje zo'n gedoe.
Hier ook de Spoling commode. Heb hem voor 2 tientjes van marktplaats gehaald. Ik vind het echt een ideaal ding, stevig genoeg hoor. Sinds de kleine man wegens overmatig gespetter niet meer in zijn kamertje in bad kan, staat deze commode in de badkamer. Hoef ik niet met hem te gaan slepen en kan hij lekker in de warme badkamer blijven. Er zitten allerlei handige vakjes aan (voor handdoek, luier etc) en je klapt hem heel gemakkelijk in. Dan neemt hij amper ruimte in beslag. Je kunt overigens de bekleding gewoon lekker wassen. Als je hem niet meer nodig hebt, kun je hem weer gewoon op marktplaats zetten. Grote kans dat je hem voor dezelfde prijs kan verkopen!
kun je de kleine in het begin niet gewoon op het kamertje in bad doen? zolang als ze niet spetteren is en niets aan de hand heb je de commode erbij staan. zo hebben we edat hier ook gedaan
Ik denk dat ze boven geen water hebben, wordt een beetje veel sjouwen dan . Ik zou gewoon de eettafel of evt. dressoir gebruiken met het aankleedkussen erop. Doe ik hier beneden ook voor luier verschonen.
We hebben idd boven geen water Totaal geen optie dus, want ik zie dat water al over de emmer klotsen terwijl ik de trap oploop Maar denk dat het voor die paar maandjes de optie eetkamertafel hem gaat worden