Dag allemaal, Op dit moment ben ik bijna 41 weken zwanger en we krijgen een meisje. We twijfelen echter nog steeds over de naam. We hebben al een meisje, Mila. De 2e willen we dan Romi of Sera noemen. Wat heeft jullie voorkeur??? (hopelijk lukt de poll, ben hier voor het eerst) Groetjes!
romi past veel beter.. denk alleen dat ze haar naam wel vaak moet spellen (romi met een 'i' ) -ondanks dat het een makkelijkere spelling is.
Romi, maar dan wel als Romy, omdat dat voor mij juist de meest makkelijke, want meest gebruikelijke, schrijfwijze is. Romi vind ik zelf een beetje raar staan, alsof je juist een gangbare naam apart wil maken.
Mila en Sera!! ( Mooie naam Mila!)(Mooi betekenis Sera!) Een van de weinige hier maar Sera vind ik zoveel origineler dan Romi! Romi is ook een jongensnaam....daar hou ik niet zo van en bovendien vind ik namen die eindigen op een (ie) klank meestal niet zo mooi. (rosie, suzie, jaimy) (behalve Lily) Misschien komt het omdat al onze namen voor onze huisdieren die ik ooit heb gehad eindigen op die klank. Mijn man zijn hond en kat ook maar zijn ouders vonden het 'leuk' om al hun kinderen (3) dus ook een naam te geven met een (ie) klank. Dus voorbeeldje> benny, minny, jaimy, donny en milly. Verschrikkelijk je weet niet wie de kat is of je dochter hihi! Maar goed. Dat is dus mijn reden dat ik Romi niet mooi vind. Ik vind Suze en Mila ook leuk bijelkaar!
Ik vind Sera ook een hele mooie naam! Vooral omdat het wat origineler is dan Romi! En het klinkt ook supermooi samen met Mila! (vind Romi trouwens ook een mooie naam hoor, maar Sera net iets specialer!)
Sera.. Ik weet niet, vind 'em zo 'hard' klinken. Nee, ik vind 'em niet leuk. Romi vind ik leuk, juíst met de i!!!
Ik kwam vandaag een Resi tegen, dat vond ik wel een beetje dezelfde soort naam als Mila, Sera en Romi. Misschien een suggestie?
Ik bedoelde het ook positief! Ik vind al die reacties super en vind het meedenken ook tof! Dus wees gerust! Vond je aanvulling juist leuk, maar maakt het misschien iets lastiger haha...