hoe vaak mag je borstvoeding opwarmen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door parel1988, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi dames

hoe vaak mag je borstvoeding opwarmen?
    de kleine wilt niet meer aan de borst drinken sinds een paar dagen dus nu doe ik afkolven..

alvast bedankt..

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je mag borstvoeding opwarmen en dan moet het binnen 1 uur opgedronken zijn, daarna moet je het weg doen.

Je kan dus beter wat kleinere flesjes opwarmen en als ze na het eerste flesje van bijv 70cc nog wat lust, warm net nog een flesje met 30cc op.

Verder waarom wil de kleine niet aan de borst drinken? Als ik jou was zou ik een lactatiekundige laten komen en haar helpen! Zo krijg je de kleine waarschijnlijk weer aan de borst!

Liefs, Hanneke!

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    vorige week maandag heb ik haar smorgens nog de borst gegeven en smidags wou ze wel drinken maar lijkt of ze de grip er niet meer op krijgt of heeft..
    het consultatie buro heeft ook nog gekeken en ze pakte wel maar niet als toen eerst.. heb toen me bosten leeg gekolft en toen wou ze ook niet,,
    ze heeft ook geen spruw..
    en lactatiekundige heb ik een afspraak gemaakt kijken of zei iets weet.

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goed idee om met een lactatiedeskundige te gaan kijken. Het zou zonde zijn als het ineens niet meer lukt!
    Maar inderdaad, je mag borstvoeding maar 1 keer opwarmen, maar het antwoord van Bolbuikje is duidelijk!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry, ik was ondertussen offline ;)! Even een dutje doen ;)!

Maar super van je dat je al een lactatiekundige gevraagd hebt! Ik hoop echt dat die je goed kan helpen en de kleine weer aan de borst krijgt! (consultatiebureau&borstvoeding heb ik niet zo heel goede ervaring mee eigenlijk :oops:)

Opwarmen was ik misschien niet zo duidelijk, maar ik bedoelde dus dat je het 1x op mag warmen :oops:! Volgens mij was mijn antwoord niet helemaal compleet!

Liefs, Hanneke!

Deel Deze Pagina