ervaring dyson vloerbedekking

Discussion in 'De lounge' started by BlueApple, Dec 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Boven hebben wij in alle kamers vrij hoogpolige vloerbedekking. Wie kan mij vertellen of de dyson hier goed en gemakkelijk op stofzuigt?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb bij de dyson een speciale voet voor de vloerbedekking. Ik gebruik hem alleen vrij weinig omdat ik een vloerkleed heb en ik het dus irri vid om het steeds over te zetten ;) en voor boven heb ik een goedkopere stofzuiger zodat ik niet steeds de trappen op hoef te sjouwen.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,615
    1,156
    113
    wat ik weet van dyson is dat ze na verloop van tijd zuigkracht verliezen... weet dat mn schoonzus zo'n ding had en t echt waardeloos was maar dat is wel 2 jaar geleden ofzo dus weet niet hoe ze nu zijn.
    wij hebben een stofzuiger van philips zonder zak en super fijn ding. wij hebben ook 2 zuigmonden erbij, 1 voor laminaat en een gewone.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb echt al jaren een Dyson en ben echt super tevreden! Geen verlies van zuigkracht ofzo... Ik maak hem wel gewoon goed schoon (dus ook echt goed uitkloppen), dat scheelt volgens mij wel....

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,615
    1,156
    113
    oke dan heb ik niets gezegd.... :)

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb de mijne al 7 jaar
    wat mensen vergeten te doen is dat je hem ook eens moet schoonmaken afspoelen dus
    dan behoud hij gewoon zijn zuigkracht
    ik ben er onwijs blij mee en je kan alles goed mee stofzuigen
    heerlijke aparaat wil niks anders meer

Share This Page