Rommel lade

Discussie in 'De lounge' gestart door Mim89, 5 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Snap ik! In mijn oude woning heb ik het op een gegeven moment ook maar opgegeven.

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Wij hebben een bakje in de kast met "moet iets mee, maar even geen idee wat". Daarin zitten ook onze magneetjes voor het week bord. Op zondag nemen we de week door, plakken het bord vol en halen het bakje leeg. Zitten vrij willekeurige dingen in, maar elke zondag gaat het leeg en wordt het opgeruimd. Om er een la in de keuken voor te gebruiken vind ik zonde, daar hebben we al relatief weinig ruimte. Een klein bakje dwingt ook om regelmatig leeg te maken.

Nu na mijn zwangerschap ben ik het huis grondig aan het aanpakken. Dus er liggen steeds minder spullen in het bakje, omdat langzaam steeds meer spullen hun eigen vaste plek hebben die we allemaal weten te vinden.

Mim89 vindt dit leuk.
  3. J8H4

J8H4 Lid

14 jun 2024
    51
    36
    18
    Vrouw
    Een tip helpt: de rommellade weg doen. Ik heb dus niet meer zo’n lade en echt, mis er niks aan.
    Heb alle spulletjes die erin lagen een andere vaste plek gegeven.

Mim89 vindt dit leuk.
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Ik vind een geoorloofd rommelplekje heel prettig. Wij hebben veel lades in de keuken en weinig kastruimte in de rest van de kamer, we kunnen hiervoor dus makkelijk een la missen.

Van kartonnen doosjes heb ik ladeverdelers gemaakt. Sommige doosjes waren laag genoeg, andere hebben we lager geknipt.

In de la zitten hier bv. ook scharen, pennen, batterijen en losse fietslichtjes. Voor sommige dingen is die la hier dus ook ‘gewoon’ de vaste plek (voor de meeste dingen die er in liggen :roflmao:).

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    Als je er niet teveel in gooit en in 1 oogopslag de inhoud kan zien is het geen rommel lade maar een “ van alles wat prulletjes lade” scheelt weer van die stomme organizer bakjes kopen.

Mim89 vindt dit leuk.
  6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Dit idd haha. En ik heb in mijn nieuwe huis een flink grotere keuken met een hoop meer lades en kastjes dus dan vind ik 1 zo'n lade ook niet erg, alleen dan wel graag enigzins geordend :roflmao:

Deel Deze Pagina