Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en na wat onderzoek en vergelijk heb ik er 2 die aan de eisen voldoen. Samsung galaxy s5 Iphone 4s Welke zouden jullie kiezen en waarom? Heb echt advies nodig!
Ik vind de iPhone erg tegenvallen. Ik wilde deze zo graag hebben ipv een vertrouwde Samsung, maar ik heb er toch wel spijt van. Foto's zijn niet beter, er zit geen radio op, en het geheugen is veel minder. Maar dat is mijn mening he
Ben juist blij met je mening. Ik sta dus op het randje om over te stappen van een vertrouwde samsung naaar een iphone, puur en alleen omdat ik nieuwsgierig ben. Maar een nieuwe telefoon zit er niet weer in komende jaren, dus blijf ik bij mijn vertrouwde samsung?
Hmmm dit geeft toch wel een prikkeling. Het ergste van alles is dat mijn voorkeur naar de iphone uitging omdat de samsung s5 wit niet glad is maar met 'gaatjes'. Waar je al wel niet druk over kunt maken in je leven.
Ik heb nu sinds maart mn nieuwe Samsung s5 en baal er nu al van. De accu begint weer net zo slecht te worden als bij de vorige
Ik zou bij deze twee toch echt voor Samsung gaan. Krullie85, voor 15 ongeveer Heb je een nieuwe accu. Edit; zie Dat je hem pas vanaf maart hebt. Neem even contact op met Samsung (mail, facebook, Samsung store)
Het oplaadstuk of batterij duur? Ik heb nu een samsung galaxy s4 mini en mijn batterij duur is echt niets gewoon. Moet hem écht elke dag opladen en als ik er langer dan 24 uur tussen laat zitten, dus dan heb ik hem bijvoorbeeld vanochtend opgeladen dan is hij morgenmiddag echt leeg en valt hij uit. Kan ook komen door whatsappgroepjes waar ik in zit en dus continue batterij pakt en andere apps. Hmmm.. Hoe is de galaxy s5 verder? Hoe groot is hij?
Being mommy, dat is met andere telefoons echt niet beter. Bij normaal gebruik moet je het nog steeds elke dag opladen. Anderhalve dag is nog best lang dan.
Zou dan eerder voor iphone 5 of 6 (voorkeur) gaan en niet voor een oude iphone 4 Verder hoor ik veel positieve ervaringen over de samsungs. Zelf nu een sony en die raad ik je sowieso af Ga zelf zsm een iphone 6 halen
Als je tussen deze 2 wil kiezen zou ik de s5 nemen. De 4s is echt wel duidelijk minder in specs volgens mij. Ik ben ook erg blij met mijn s5 (geen batterijprobleem aan de lucht )
Hmm ik neig echt onwijs naar de samsung toch wel. Twijfel zo enorm, waarom ben ik zo'n verschrikkelijk twijfelkont!! Ja ander halve dag voor een batterij is in principe best lang, maar als daar een hele nacht tussen zit en ik hem zeer weinig gebruik tussendoor door werk bijvoorbeeld, dan verbaas ik me regelmatig over hoe snel hij leeg is.
hey meis, als je samsung gewend bent zou ik daar gewoon bij blijven. Ik heb altijd een Samsung gehad en nu een iphone te leen sinds 2 weken, kan er gewoon niet aan wennen.
Nou in anderhalve dag leeg is nog langzaam. Ik neem aan dat je de telefoon ook nog gebruikt overdag? Hier gaat de accu van de telefoon elke dag leeg en gaat elke nacht in de oplader.
Ik ben iPhone fan! Zou echt niet meer anders willen. Na de 4 & 5 nu de 6 en ik ben er erg blij mee. Zou eerlijk gezegd eerder voor de 5 dan de 4 gaan, maar die zijn natuurlijk nog wel wat prijziger.
Ik heb ook altijd trouw samsung gehad. Afgelopen keer toch voor de iphone gegaan. Heb nu de 5c....moet er nog een jaar mee maar ook ik ga terug naar samsung. Vond ik veel fijner!!! Terwijl ik juist van tablet juist de ipad fijner vindt dan een samsung tablet. Dus tsjah, ook hierin smaken verschillen.
Probeer de applicatie clean master. Ik heb de mijne al een jaar en baterij gaat ander halve dag mee en zit er altijd op! Schakel de standaard apps dat je niet gebruikt uit.
Mijn man is van de Samsung overgestapt naar iPhone en baalt als een stekker. Zit veel liever op mijn Samsung s5. Zijn volgende telefoon wordt weer een Samsung. Het in maar wat je gewend bent en fijner vindt. Ik vind Android veel fijner dat de bestuurngssyteem van iPhone en van alle Android telefoons Samsung het fijnste.. Kijk maar op YouTube naar reviews van beide telefoons. Zo kan je beter beslissen wat je fijner vindt.