31 weken zwanger menstruatieerugpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jojoki, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Sinds gisterravond heeft de baby geen rust in de buik continu bewegen en zelfs vannacht bij iedere draai van mij meteen beweging, nu heb ik ook zon menstruatiepijn in de onderrug waar ik misselijk van word.
    Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn
    Bij mijn dochter had ik erg weinig vrucchtwater rond deze tijd en was ze ook een keer een jogging foetus alleen dat hield na 10 minuten op en nu blijft maar doorgaan en weet niet hoe het nu met mijn vruchtwateer is

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jojoki,

ik denk dat het met het vruchtwater wel goed zit. Het kindje is zo beweeglijk dat er bij te weinig vruchtwater wel minder beweging zou zijn. Maar vraag het volgende keer gewoon even na bij je vk. Verder kan het geen kwaad als een kindje een tijd zo druk is. Het zou kunnen dat het kindje aan het draaien is van stuit naar hoofdligging bv of dat het aan het indalen is. Het bewegen van het kind kan ervoor zorgen dat je baarmoeder geprikkeld raakt en dat deze wat gaat samentrekken. Kan op zich geen kwaad, maar is vaak wel vervelend voor jouzelf.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina