dat kan je nu al doen hoor, of geef mij je gegevens even laatste menstruatie en je cyclus, en dan vertel ik je zo de datums
@ snippie komt ie ervanuitgaand dat je 21ste menstruatie had, en je cyclys 29 dgn is vermoedelijke bevruchtings datum 6 dec uitgerekende datum 29 augustus aantal wkn zwanger volgens site 3 wkn en 1 dag hoeveel wkn ben je zwanger op 14 dec 2008 3 wkn en 1 dag op welke dag ben je het aantal opgegeven dagen zwanger op 13 dec 2008 dus ben je nu 3 wkn en 2 dgn wat is je vermoedelijke bevallings datum 29 augustus 2009 vermoedelijke bevruchtings datum 20 nov 2008 je bent vlak voor je menstruatie zwanger bevrucht
meid je moet namelijk zelf nu berekenen, 3 wkn en 2 dgn terug tellen haal daar 2 wkn vanaf, dat is die gratis wkn waarin je niet zwanger bent. dus tel 1 wkn en 2 dag terug, zou je niet van die korte antwoorden willen geven en eerst even goed willen kijken wat je nog verder te zeggen heb want woord doodgegooit met mail zo thanks
hihi heb hem gelezen dank je! ik duim voor ons dat het nog dit jaar raak mag zijn!wat een mooi kerst cadeau zou dta zijn he!