Ben benieuwd hoe dit bij jullie is (geweest) aan het begin van de zwangerschap. Had je 'rommelende' darmen of een opgeblazen gevoel, winderigheid etc? En was dit de hele tijd zo of wisselde het per dag? Afgelopen dagen had ik het heel erg, vandaag ineens niet meer. Ik vind dat zo stressvol he als kwaaltjes ineens verdwijnen
Dit had ik in het begin ook heel erg, rommelende darmen, veel naar het toilet rennen. En ineens was het weer over en weer ''normaal''
Ik heb 4 kids en ben nu zwanger van nummer 5, kwaaltjes komen en gaan. Ik was de eerste weken erg moe daarna niet meer en nu opeens weer dood moe. Opgeblazen gevoel heb ik ook met vlagen dan wel dan niet zegt niks over het verloop van je zwangerschap.
Vanaf het begin tot week 12 ofzo. Heel erg aan het rommelen, veel obstipatie, veel lucht. Daarna tot rust gekomen. Ik denk dus dat het bij mij komt doordat darmen ander plekje moeten zoeken.
Stelt me enorm gerust te lezen dat het bij jullie ook zo wisselvallig gaat Ik heb nu ook al een paar dagen gehad dat ik 3 tot 5 x per dag moest ipv 1x (wat bij mij normaal is)
Ik had het tussen 4 en 7 weken. Nu in week 8 en 9 is het weer opgeklaard. Plat gezegd: ik kan weer naar de wc
hey dames, Iemand al last gehad van de eerste symptomen na de bevruchting? Ik heb sinds kort last van hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, moe, honger (zelfs snachts van wakker worden), levendige dromen, droge ogen, moeilijk in slaap geraken, maar mijn zogenaamde innesteling zou maar onlangs geleden geweest zijn. Kan dit wel?
Voor NOD had ik alleen last van m'n darmen en voelde ik me erg moe. Beide is toegenomen, maar darmen gaan nu wel redelijk. Alleen beetje opgeblazen buik, maar niet meer paar keer per dag naar de wc hollen.
Darmen waren bij de eerste 6 weken het ergste, hierna is het rustiger geworden.Maar nog steeds wel erger dan normaal.
zo herkendbaar, ik had het de eerste 3 maanden echt gek, toen was het 2 maanden weg! en daarna begon het weer totdat ik moest bevallen! 2 maanden na mijn bevalling had ik ineens een luie darm, omdat de symptomen terug kwamen... daarvoor nooit gehad!
Ik! Echt vreselijk, daarnaast ook nog een spastische darm, dus dubbelop.. Ik heb er tot een week of 12 last van gehad, nu alles weer 'normaal' dus alleen de buikpijn die ik heb van mijn spastische darm. Veel vezels nemen, helpt echt! Ik nam elke dag een glas Hero drinkontbijt, daar zitten veel vezels in! Daarnaast veel water drinken, fruit eten ( kiwi's, geen banaan! ) en geen wit brood. Succes! Het gaat echt over