2 dgn voor eisprong roze veeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door holagirl, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    hoi hoi damessss
    paar dagen voor mijn ei ( ovutesten) had ik een keer met toileteren en dus met afvegen een klein beetje roze slijm. heel klein beetje bloed.
    Daarna niets meer..
    Ben al tijdje bezig dus ben erg gefixeerd op alles wat anders is....
    HELP!!

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    geeeeen idee... helaas... misschien een heel klein adertje in je schede dat gesprongen is? verder zou ik er geen verklaring voor kunnen geven.. spannend he? zwanger proberen te worden...

liefs

3. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    men zegt dat rond die tijd alles heel goed doorbloed is en gevoelig misschien komt het daardoor? ;) :(
    ik heb net zoiets gehad maar ben ook met mijn vinger naar binnen geweest om mijn baarmoedermond proberen te voelen (ja lees dat zoveel hier dus dacht ik ga het ook eens proberen)alleen heb ik nagels dus ja je raad het al :) :) :) SCHAAM ME DIEP NU hoe dom kan ik zijn

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo!

Ik heb een paar dagen ook een topic geopend over dit onderwerp.. Heb namelijk sinds gisteren een klein beetje bloedverlies gehad en een roze veeg op het toilet.. Dus ik twiste ook in het duister waar dit aan ligt.. Zit ook een paar dagen voor mijn ei, ben ook met ovu testen bezig.. Bij mij is het of nog ontpillen of een gesprongen adertje (door het klussen).. Vandaag nog maar een heeeel klein beetje roze op het verbandje, verder geen bloed meer.. Weet ook niet precies wat het bij jou kan zijn.. Hoeveelste ronde zit je??

5. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    ehh dit is mijn 11e ronde, ben dus al even bezig.
    Had dit nog noooooooit gehad dus ja.....was ook maar een keertje. Na mijn ei zou ik het een stuk verklaarbaarder vinden ( is dat een woord, haha).
    Ach, gewoon omdat het iets te lang naar mijn zin duurt, raak je zo gefixeerd op die 'nieuwe' dingen.
    Enneh patricia, vind het niet gek hoor. Vind dat wij 'wannabe zwangere ' wel meer rare dingen doen om zwanger te raken en...haha!
    maar amigo, had jij echt een maandverbandje nodig!??

Deel Deze Pagina