Ik heb al een aantal dagen een soort van spierpijn in mijn onderbuik. Het is echt aan de zeikanten vlak boven mijn liezen. En nee, ik ben niet wezen sporten oid. Vorige week had ik ook 1 dag doorzichtige afscheiding wat heel erg bleef plakken aan mijn vagina. Als ik het weg wilde halen met mijn vingers dan schoot het als ware weer terug. Weet iemand of dit symptomen kunnen zijn van een zwangerschap? Thanks!
Oei wat spannend. Vorige week was (volgens je banner) 15 dagen voor je menstruatie. Kan het je eispong zijn geweest? Dan heb je dat wel eens. En, misschien zijn het wel innestelingspijntjes? Heb je ook een beetje roze afscheiding of (nog) niet? Dit kan ook een teken zijn van innesteling. Liefs Marja
Hoi Me, Dat slijm van vorige week klinkt als vruchtbaar slijm en dus je eisprong. De spierpijn zou de innesteling kunnen zijn. Ik duim voor je. liefs
Ik herken het helemaal, ik heb ontzettende spierpijn boven mijn liezen, vooral als ik erop druk met handen. Zo en af en toe ook een steek in me lies, dan weer link dan rechts of in het midden. Hoop dat dit een goed teken is.