hoi iedereen??!!?? miss dat jullie dit weten?!?! ik zat laatst met een collega/vriendin over de eisprong te praten en nu stond ik in twijfel. dit is wat ze vroeg, hoe zit dat dan met je eisprong hebben je eileiders omstebeurten "dienst" of komt er een eitje uit elke eileider?? want als de ene miss zeg maar lui is ofzo(klinkt dom miss) dan kan je de ene maand sneller een eisprong hebben dan de andere maand?!?!? of klinkt dit heel dom? ik weet t echt niet!
Ik weet niet beter dan dat het omstebeurt is. Ik merk het ook bij mezelf: deze maand komt die links en afgelopen maand was die rechts, die daarvoor weer links en ga zo maar door...
toen ik in de fertiliteits kliniel liep wisten ze mij te vertellen dat het verschilt , het kan soms afwisselend zijn maar ook een paar keer links en een paar keer rechts
Het is niet echt omenom. Kan best een paar keer aan de ene kant en dan weer eens aan de andere kant. Ook schijnt het dat 1 kant toch dominant is en dat die kant dus vaker 'aan de beurt' is dan de andere kant...
Er zit geen enkele logica in aan welke kant hij gaat springen, het kan om en om , het kan 3 x rechts ,3 links, 12 x links ,1 x rechts (ik noem maar wat hè) En Als hij dan springt wordt hij zelfs niet per definitie door de eileider van die kant op gepakt! Ik ben door mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap een eileider kwijt geraakt, en als ik een eisprong links heb,pakt mijn rechtereileider dat eitje met een beetje geluk op (maar dat hoeft niet persé)
De gyn zei tegen mij dat t best kan zijn dat de ene eierstok een jaar lang voor eitjes zorgt en dat het dan opeens kan wisselen naar de andere kant. Ik heb ze nu nl al 8 maanden rechts!!