Hoi dames, na 2 miskramen ben ik weer zwanger. Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat ik nu niet meteen heel blij ga doen omdat ik uit ervaring weet dat het alle kanten op kan gaan. Alleen is er iets raars gebeurd. Na mijn eisprong begon ik gespannen borsten te krijgen, dit heb ik elke maand wel met menstruatie, vanochtend waren de gespannen borsten helemaal weg. Gewoon helemaal geen pijn meer, dus mijn menstruatie komt eraan dacht ik. (morgen is mijn nod) Maar toch wou ik een testje doen. Heb de test van kruidvat gedaan en die werd meteen duidelijk positief. Heeft iemand dit eerder gehad zo vlak voor nod opeens geen kwaaltjes meer maar toch wel een goede zwangerschap? Ik ben zo bang dat dit kan betekenen dat er weer een miskraam op komst is
Ja ik! Ik had vanaf de eisprong al vage klachtjes (pijnlijke tepels, rommelende darmen en echt gigantische honger). Een paar dagen voor NOD namen die klachten af om vervolgens weer in alle hevigheid terug te komen. En zo is het in de eerste weken eigenlijk steeds gegaan. Bepaalde klachten namen af om vervolgens weer terug te komen. Er zijn zelfs dagen geweest dat ik mij afvroeg of ik wel echt zwanger was of dat ik het allemaal verzonnen had Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je toch een beetje kunt gaan genieten!