Ik weet het ff niet meer. Druk aan het klussen Mijn menstruatie is niet altijd goed. Ben in oktober gestopt dus had ook niet verwacht dat dat meteen goed zou zijn. Nu heb ik veel last van buikpijn, pijnelijke tepels, moe. Heb nu al 27 dagen geen menstruatie gehad. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? Ben ook een beetje bang om een test te doen. Dus idd een beetje in de war Liefs
Mijn advies ook: test het gewoon. Het zouden idd tekenen kunnen zijn. Maar ja, ook van een naderende ongi. Test het, en je weet het? PS: vanwaar de testangst? Gewoon onwerkelijk dat het raak zou kunnen zijn? Dat er dan geen weg terug is? Dat had ik ook, maar het gaat echt snel over hoor! Succes!
De angst is dat ik dan niet kan geloven als ik zwanger zou zijn dat het in de eerst keer raak zou zijn. Maar heb nu echt heel erg buikpijn niet normaal Heb gezegd tegen mijn man dat ik 31 dagen niet ongesteld moet zijn geweest voor ik ga testen. Mijn man helemaal ongerust zou het zo zijn (die is er nog meer mee bezig als ik denk ik wel eens ) Liefs
Waar hebben jullie de zwangerschapstesten gehaald? Ik wilde het op internet kopen omdat ik in een klein dorp woon en veel roddels te ronde gaan. Dus wilde het op internet halen maar waar. Er staan er zo veel op. Liefs
Over internet weet ik niet. Ik woon ook in een dorp en heb hem op een rustig moment gekocht, bij een onbekende verkoopster. Wat dacht je van een naburig dorp? Of in de dichtsbijzijnde stad? Ik denk als je even googlet, of je laat doorlinken via deze site (zie links bovenaan), dat je dan via internet wel wat vindt, toch? Succes!
Spannend he! Wij zitten nu in de eerste ronde voor nummer twee. Tot nu toe na de bevalling 2x een cyclus van 30 en een keer van 28 dagen gehad... Momenteel zit ik op 30 en nog geen menstruatie. Heb net een test gedaan, ben 5 min voor sluitingstijd het kruidvat ingerend en kon natuurlijk niet wachten met testen tot morgen ochtend.. (gelukkig heb ik 3 testen gehaald) Test is negatief, als ik m in een bepaalde hoek houd en met mijn ogen knijp zie ik een vaag schaduw achtig lijntje haha! Niet echt positief dus... Morgen ochtend de volgende. Ben benieuwd! Succes!
ijskonijntje:En heb je al getest? Heb besloten 31 dagen nog niks dan ga ik testen. En ga denk ik maar een test kopen in de stad dat is veiliger dan hier in het dorp. Er zijn verschillende soorten: midstream,strip,ultra en cassette. (zie http://www.matcare.nl/mat-care-zwangerschapstest) Wat is nu het verschil? Kan het er niet zo goed eruit halen. Liefs
Test gekocht. En vanmorgen getest maar niet zwanger. Wel overal last van dus het kan zijn dat het is vanwegen de menstruatie die moet komen. Ik wacht nog ff en dan over 10 dagen weer testen. Kijken wat er dan uit komt. Liefs