rommelig kaartje?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mime28, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hoi meiden
    Ik heb een tijdje geleden twee maanden mijn temperatuur bijgehouden, het was heel regelmatig en ik ben weer gestopt. Nu was vorige maand mijn cyclus 6 dagen langer en ben ik maar weer begonnen met temperaturen. Deze maand weer een langere cyclus denk ik, dat is niet zo een probleem maar mijn temperatuur schommelt wel heel erg, ik zie dit bij mezelf en bij anderen hun kaartjes niet terug. Betekend dit iets?!?:(

De open bolletjes komen van een half uurtje later wakker worden dat zal het verschil toch niet zijn?

Vast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes
    Mime

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ik zou het niet weten... Heb het deze maand ook! Echt heel de tijd op en af, en heb niet eens een eitje gehad volgens FF. Mn temp is nog steeds heel laag!

3. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Dag dames,
    Ik heb zo'n kaartje ook al een paar keer gehad en bij mij betekent het steeds dat mijn eisprong wat later komt. Dan probeert je lichaam het wel steeds maar lukt het niet. IN alle cyclussen dat ik dit beeld had (omhoog, omlaag) kwam mijn ei ongeveer een week te laat.
    Succes!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden, fijn om te weten dat het vaker voor komt, ik ga er ook maar vanuit dat alles wat later zal zijn. (banner al aangepast)
    @meisje nee hier ook nog geen ei, zit nu op dag 19 andere maanden ei op 13 of 14
    @baboe jou kaartje ziet er nu wel mooi uit, wordt spannend

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meid,

ik heb het ook vaak! deze maand helemaal. is erg vervelend maar gewoon door blijven klussen anders mis je hem misschien

Share This Page