Ben ik weer.. Gister bij de gyn geweest en die heb ik al niet als favoriet staan. Ik had aangekaart mijn ei altijd later te hebben als we altijd dachten en dus een korte lf heb. Hier wilde ze niks van weten en de gyn vertelde me dat mijn ei springt op de dag van de dip. Op het bijgevoegde kaartje zegt zij dat mijn ei op donderdag 23 is gesprongen, maar de dag erna zit ik nog niet boven mn basaal. Dus dan klopt het toch niet wat zij zegt? Ff twijfelt over de 24e..
Ik zeg ook ze 25e, daarna is je temperatuur pas echt hoog. Hier werd temperaturen altijd afgeraden, heeft ze je daar niets over gezegd?
Ja,dat denk ik ook. Misschien ook wel pas de 27e.Op de 28e zit je voor het eerst 0,3 boven je basale temperatuur.
Ik ben het met Pipo30 eens. Als ik zo naar je kaartje kijk, krijg ik ook niet de indruk dat je echt een knaller van een ovulatie hebt gehad
Leg mij eens uit hoe je aan de hand van een temp kaart kan zien of je een knaller van een ovulatie hebt gehad ?? Mensen met een slowrise hebben net zoveel kans op een goede eisprong dan mensen met een duidelijk sprong minimaal 0.3 graden.
Omdat ik twee keer een dip zie en een Slowrise. Bij mij was dat altijd een indicatie dat de ovulatie niet je-van-het was geweest. Meestal volgde er dan al snel veel bruinverlies, etc. Maar jij weet er meer vanaf dan ik hoor
tja, heb zelf regelmatig een slowrise gehad, maar had een goede ovulatie gehad toen en 2x een dip .. tja ... dat kan natuurlijk ook door omstandigheden komen (koude nacht, ziek, buiten de dekens gelegen ivm warmte, alcohol gebruik, later gaan slapen etc).
Klopt, met raam open geslapen en dus de dekens ook weg getrapt Bedankt dames voor het reageren! Mijn gyn spreekt dit echt tegen. Heb het idee dat ze daar niet echt verstand hebben..
Jup hier hetzelfde had gevraagd om een cyclus analyse om exact te weten of mn ei idd springt zoals mn temp zegt ipv wat hun zeggen. Maar kreeg als antwoord dat ze niet kunnen zien of je ei daadwerkelijk gesprongen is op echo? Rare bedoeling! En dus weigerde ze dat..
Dat is raar want dat is wel degelijk te zien Je kan het gele lichaam op de echo zien , dus dan weten ze dat je ei geweest is De cyclus dat ik zwanger raakte , kreeg ik een echo na de eisprong volgens mijn templijst en zij bevestigde dit via de echo
Ja zie je wel het kan dus wel! Dit ziekenhuis heeft al vaker gefaald dus ben sinds vandaag overgestapt naar ander ziekenhuis waar wel naar me geluisterd word apart dat mn gyn zei dat mn eisprong is op de dag van de dip. Klopt toch niet dit was voor mij de druppel