De laatste tijd zie ik steeds meer berichten op FB voorbij komen van mensen uit mijn lijst die berichten van anderen liken waar ik helemaal niks mee te maken heb. Kan ik dat ook uit zetten? Bijv: iemand uit mijn vriendenlijst liked een bericht van iemand uit haar vriendenlijst en dit komt dan op mijn FB naar boven. Voorheen gebeurde dit soms ook, maar nu zie ik dit soort berichten echt continu voorbij komen en dat is echt heel irritant.
Volgens mij niet, jouw vrienden hebben het dus zo ingesteld dat als zij iets liken, iedereen dat kan zien. Zou ik trouwens nooit willen. Het enige wat jij kunt doen, als het steeds dezelfde vrienden zijn, hun uit jouw nieuwsoverzicht halen.
Je kan wel per vriend instellen of je alle berichten wilt zien van diegene of alleen dingen met hogere prioriteit. Als je de prioriteit van diegene wat lager zet, die je alleen berichten die diegene zelf plaatst volgens mij, en niet wat diegene allemaal liked. Wat ik soms ook doe is de pagina achter de like blokkeren als ik niets daarvan wil zien.. Ik heb een paar van die lui die allemaal van die dierenmishandeling-pagina's enzo liken, krijg ik al die plaatjes in mijn tijdlijn, nou bedankt.. Dan blokkeer ik gewoon de pagina zelf, en krijg daar niks meer van te zien.. In ieder geval dus nog wel wat meer mogelijkheden dan alleen ontvrienden