rommelige cyclus en templijsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gait, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. even een vraagje,

Ik heb een onregelmatige cyclus die varieert van 14 dagen tot 25 dagen, en heb van de gyneacoloog een temp.lijst meegekregen maar de ene keer is de vruchtbaarste periode zo rond de 15e dag en de andere keer rond de 8e, ik vind dit erg frusterend en word er onzeker van, vooral we zijn zo'n 6 maanden actiever bezig.
    Wie kent dit en heeft wat tips?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid,
    Ik heb tot nu toe ook geen echt vaste dagen dat ik ongie word (zie onderschrift) Niet zo uiteenlopens als die van jou maar het is evengoed wat lastig. Ik moet ook tempen van de gyn en heb tot nu toe ook op geen enkele zelfde cyclus dag mijn ei gehad. De eerste was op dg 12, de tweede op dg 16, de derde zelf op dag 22 en ik heb de afgelopen ronde niet getempt maar vermoed op dag 15 of 16 weer. Inderdaad heel vervelend. Mijn lf is ook niet 1 keer hetzelfde geweest.
    Ik ga ervan uit dat het bij niemand strikt loopt en dat het inprincipe geen probleem hoeft te zijn. Het enige wat we kunnen doen is genoeg klussen en je tempratuur in de gaten houden. Ik klus meestal van mijn ongie om de dag tot ik mijn ei te pakken heb. Daarna word het hobbyen ;)

Liefs!

3. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik herken het wel een beetje, ik heb ook een heel onregelmatige cyclus gehad, nu is het helemaal huilen met de pet op en dus hou ik het voorlopig helamaal niet meer bij.
    Mijn cyclus lag tussen de 12 en de 19 dagen, niet echt top dus. Ik heb vanwege aanhoudend bloeden voor de rommelige cyclus een inwendige echo gehad, daarop was te zien dat er een eitje bijna rijp was, wel vervelend dat ik dan bloed, maar ik weet in ieder geval dat mijn lichaam eitjes kan laten rijpen :)
    Ik heb geen temp kaartje bijgehouden, was mij ook niet gevraagd.

Deel Deze Pagina