Wie herkend dit Ik ben sinds juli gestopt met de pil maar tot op heden nog steeds niet ongesteld mijn partner en zijn dus vanaf die tijd actief bezig om een kinderwens te vervullen. Ik heb wel elke maand pijnlijke borsten en nu heb ik gisteravond na het vrijen met me partner rozige bloed verlies gehad geen pijn of wat dan ook en daarna ook geen bloed verlies gehad weet iemand wat dit zou kunnen zijn
Ontpillen....... Geef het even de tijd om je lichaam zijn natuurlijke cyclus op te starten. Als je na 6 maanden nog niet ongesteld bent geweest, of niet zwanger dan ff langs de huisarts.
hallo... ik heb ook lang moeten wachten op mijn menstruatie, elke maand moest terug bij h.a komen en elke x even afwachten wat volgende maand doet ( je word er zo onzeker van ) op een duur naar 5 maand heb met hand op tafel geslagen nu ben ik het zat , doe er maar wat aan ,, dus moest bloedprikken en daarnaar moest naar de gynaecoloog.. daar kwam uit dat pcos heb ( geen eiersprong) ook een bijwerking van jaren lang pil slikken zoals ik gedaan heb nu zit ik aan de clomid , 1e x 50 mg niet aangeslagen , 2e x clomid 100 mg eiersprong gehad maar helaas wel ongesteld en nu vanavond met 3e ronde clomid beginnen .. maar roze bloedverlies kan ook innesteling zijn ? al testje gedaan gr Carianne
Bij mij duurde het ook 6 maanden voordat ik mijn 1e menstruatie had, daarna 3 maanden en zo steeds korter. Cyclus is altijd lang en onregelmatig gebleven (gemiddeld 40 dagen, soms langer soms korter) Gelukkig ben ik gestopt met de pil voordat wij een kinderwens hadden, dus ik had de tijd. Toen mijn cyclus eenmaal op ong 40 dagen zat en wij voor een kindje gingen was ik snel zwanger! Om te zien of ik überhaupt wel een eisprong had heb ik ovulatietesten gebruikt. Ik vond het fijn om te zien dat mijn lichaam ‘wel gewoon werkte’ maar dat er gewoon geen regelmaat in zat/zit. Inmiddels ben ik gaan temperaturen om meer inzicht te krijgen in mijn cyclussen. Werkt ook heel goed, en is goedkoper