Hoelang...??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanne, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoelang kan het gemiddeld duren voordat je ontpild bent en je cyclus weer een beetje normaal is of is dat heel verschillend???
    Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer een regelmatige cyclus had?

    Gr. Sanne
     
  2. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    bij iedereen is dat verschillend.
    ik was de eerste keer heel netjes oop tijd 28 dagen.
    nu moet ook ik af wachten hoe het verder gaat
     
  3. mirretje

    mirretje Actief lid

    19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik werd ongi op dag 58 (!), misschien een cyclesje overgeslagen?
    Ik hoop het, nu maar afwachten wat m'n rare lijf weer voor me in petto heeft...ha,ha,ha....
    Groetjes Mirretje.
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    verschilt helemaal per mens.
    ik was direct zwanger omdat ik 1 maand geen pil had.
    zou maanden erop gewoon de pil nemen maar er kwam een leuke verassing de hoek om kijken ;)
    het verschilt echt per mens.
    de een amper last van ontpillen en de ander worstelt er flink mee
     
  5. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Ik zit nu op 61 dagen en nog niet ongi, dus gewoon afwachten zou ik zeggen!! je hoort ook van zat meiden die gelijk weer een cycles hebben van 28 dagen wie weet heb jij dat geluk!
    Succes!!
    Liefs Margreet
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    nouja gelijk ook weer niet kben in september gestopt met de pil ;)
     
  7. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wat ik bij deze vraag ook wel zou willen weten of mensen hun "oude cyclus" weer terug hebben van voordat je met de pil starten.

    (Sanne ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je vraag aanvul, dit omdat er al veel topic's zijn)

    Gr. :)
     
  8. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    is niet erg meid, ik weet niet hoe mijn cyclus voorheen was kben op mijn 12 al met de pil begonnen
     
  9. mirretje

    mirretje Actief lid

    19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik denk dat ik 'm terug ga krijgen,want toen ik op m'n dertiende de pil kreeg, was dat omdat ik echt heeeel erg ongi was, en heel vaak. Nu ben ik weer heeeel erg ongi.......de tampons en mvb'tjes zijn niet aan te slepen zeg maar.....alleen de regelmaat is nog niet bekend, of moet ik zeggen de on-regelmaat? ha,ha
    Groetjes
     
  10. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dat is jong, maar ik kan me voorstellen als het heel heftig/onregelmatig is dat je dan al aan de pil gaat. Waarschijnlijk was je/jullie cyclus dan ook nog niet echt lang aanwezig en kan je ook niet weten hoe dat was.

    Ik had zelf een cyclus van 28-32 dgn en hoop dat dat ook weer terug komt. Ik heb 10 jaar de pil geslikt, dus maar afwachten. Nog een klein weekje....

    Groetjes Tabitha
     
  11. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    De eerste keer na het stoppen met de pil werd ik na 22 dagen ongesteld,toen na 24,25 en nu zit ik gewoon op 26 dagen dus vrij regelmatig gelukkig :D
     
  12. Niet meer actief

    Je moet er zoiezo op rekenen dat het zes maanden kan duren voordat die rotzooi uit je lichaam is . Maar wat elders ook al is gezegt het is heel erg verschillend want ieder lichaam reageert toch anders
     
  13. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bij mij ging het meteen terug naar de cyclus die ik had van voor de pil .
    Werd meteen netjes na 28 dagen ongesteld .
    De 2e en 3e werden echter steeds korter .
    De 3e ( tot nu toe laatste , maar dat veranderd vast ;) ) was maar 26 dagen .

    Groetjes Joyce
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik was meteen regelmatig. Is in 8 maanden tijd wel langzaam van 26 naar 28 gegaan, maar dat vind ik aardig netjes. Nu al enkele maanden eenn kleine 28 dagen.
     
  15. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Na het stoppen met de pil, ben ik daarna gewoon regelmatig ongesteld geweest.
     
  16. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik werd de 1e keer meteen ongi na 28 dagen, daarna zat mijn cyclus tussen de 30 en 34 dagen. Maar wel wel steeds ongi gelukkig. Bij de één duurd het langer als bij de ander.
     
  17. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik heb mijn oude cyclus terug..... nogsteeds net zo onregelmatig als vroeger! (ook een van de redenen dat ik aan de pil ben gegaan) daarom heb ik nog nooit een banner gehad....
     
  18. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0


    Ik had precies hetzelfde, de 1e x 28 d, 2e x 27d, 3e x 27d en 4e x 25 dagen, je kan het toch niet voorspellen. Zit nu wel in ronde 3 want ik wilde mijn eerste menstruatie afwachten en daarna zijn we serieus bezig gegaan met klussen......
     

Deel Deze Pagina