Boeken verkopen via Bol.com

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het en hou je er wel iets aan over?

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja houd er wel iets aan over maar niet veel, marktplaats is beter

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb bijna al mijn schoolboeken via marktplaats verkocht. Heb er toch zo'n 150 euro aan overgehouden.

Wat wel een nadeel is, is dat je zelf de verzendkosten moet betalen, dit loop, zeker bij zware boeken nogal op.

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik heb via bol.com in 1 jaar 58 boeken verkocht voor een totaal bedrag van € 515,95. dat is wat Bol op mijn rekening heeft gestort dus he. Daar moeten nog wel de verzendkosten per boek vanaf.
    Tipje, als je boeken verstuurd die te dik zijn voor de brievenbus, leg deze dan open en stop ze geopend in de envelop. Dan past het al gauw wel weer en scheelt je zo een paar euro.
    Via marktplaats hou je zeker meer over, klopt. alleen bij bol heb je wat meer garantie dat je betaald krijgt.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hey wat goed! En bol.com betaalt per boek of per periode ofzo? En moet je ook een bepaald deel aan bol.com afdragen? Hoe werkt het eigenlijk met adverteren enzo dan? Ja ja ik zou eigenlijk gewoon eens moeten proberen op de site maar het is te warm en ik ben te zwanger om me erin te verdiepen :)

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    bol.com | Verkoper

IK DOE HET WEL...

loopt soms heel snel en soms even wat minder snel

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Het kan idd wel waar zijn dat je via MP meer over houdt, maar het lukt mij nooit om via MP boeken te verkopen? Wat ik er ook op opzet, mensen reageren er maar niet op! En ik heb echt geen bagger te koop hoor, ik heb bijvoorbeeld Oei ik Groei nu op MP staan maar niemand die het wil.. ?

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    bij mij gaat het via bol.com ook sneller

de link van mijn account staat 2 berichten hoger

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

bol betaalt jou pas op het moment dat de koper aan bol heeft betaald. mocht de koper niet betalen, dan betaald bol een garantiebedrag aan jou.
    Je hoeft niet te adverteren. Je voert de boeken in die je wilt verkopen (best een klus) en geeft de prijs op die je er voor wilt hebben. als er dan iemand is die dat boek zoekt, kan optie 2ehands aanvinken en zo jouw boek kopen.
    Als er een koper is, krijg jij een mailtje, je print de bestelbon/factuur uit en stuurt die met het boek naar de koper.
    Met een week of 2 krijg jij je geld. als de koper netjes betaald he...

Beste is gewoon lezen en gaan doen.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    idd het verkopen via bol gaat sneller dan bij MP.
    Wel heb je de betaling later binnen omdat Bol de terugzendperiode afwacht.

Deel Deze Pagina