Weten jullie nog op de hoeveelste dag je van je cyclus een positieve test in handen hadden? Ik twijfel zo ontzettend, de ene dag denk ik dat wel zwanger ben en de andere niet... Ik heb al 2 negatieve testen gehad. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus en de afgelopen 2 maanden had ik een cyclus van 24/25 dagen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb 1 dag voor mijn NOD positief getest. Mijn cyclus duurt altijd 25 dagen. Je hebt nu twee negatieve testen gehad, dus of je hebt een late eisprong gehad of je bent echt niet zwanger... Is je cyclus altijd zo lang of onregelmatig?
Positief getest op dag 25 met een cyclus van 26 dagen. Bij dochterlief op dag 26 positief getest met een cyclus van 27 dagen. Steeds 1 dag voor NOD positief dus.
hi, Ik teste 5 dagen voor mijn NOD al positief.... maar achteraf bleek dat ik ipv een lange cyclus van 32/33 dagen.... een korte cyclus had gehad na mijn miskraam.. (en direkt na miskraam weer aangeteld)... Wat voor test heb je gebruikt? en wel ochtendurine...? predictor bv.. schijnt over het algemeen pas laat positief te kleuren, omdat deze een hogere hcg waarde nodig heeft.... Zelf heb ik cg digitaal gebruikt..... en idd ben het met vlinder eens... misschien een later ei... zit niets anders op dan wachten dus.. Succes, Ramona
Bij mn oudste op dag 34. Bij de tweede op dag 26 (3dgn voor nod) Bij dit kindje op dag 24 (3 dgn voor nod)
Hoi vlinder84, Dankjewel voor je antwoord. 27 Juni was mijn laatste menstruatie, er is toen op 5 juli een 'onveilige nacht' geweest, me gewoon niet realiserend dat ik wel eens in mijn vruchtbare periode kon zitten, later bleek dat wel zo te zijn (na calculator bekeken te hebben). Ik ben pas gaan twijfelen nav de witte afscheiding die ik nu dus nog steeds heb (dat had ik bij mijn eerste zwangerschap nl ook). En verder nog steeds geen menstruatie....
Ik vond die van matcare niet zo handig, het streepje was zo vaag dat het haast geen streepje was. Dus ben gauw naar de apotheek gefietst en heb daar zo'n eigen merk test gehaald (met lila handvat, dan weten ze wel welke je bedoelt). Die test deed ik dezelfde dag met middagurine en meteen een dikke streep. Dus misschien kun je die even proberen?
Had ik ook! Matcare gaf heel onduidelijk een streepje op mn NOD, terwijl ik dus met CB al lang positief had getest! (met middagurine ook) Die testen van zoveel dagen van te voren zijn echt minder...... (in mijn geval)...!
Vlinder84 had jij dan ook die kleine van matcare? Ik weet nl nog wel van mijn vorige zwangerschap dat ik toen ook heb getest met matcare en op dag 27 een héél vaag streepje op de matcare test had ontdekt... Maar toch, dacht dat die heel gevoelig waren. (die zwangerschap was goed gegaag en heb een zoontje)
Ik op de 23ste dag met een gewone test van sensitest. Hele duidelijke 2e streep, werd uiteraard nog wel een heel stuk donkerder een paar dagen later, maar er was geen twijfel over mogelijk.
Op mijn NOd best wel duidelijk als eerst met de kruidvat testen 2 voor 5 daarna dezelfde dag 2x een cb digitaal.
Ja die kleine dunnetjes idd. Ik had toen op dag 24 (dus 1 dag voor mn NOD) zo'n vaag streepje dat mijn vriend me niet geloofde. Ik zag wel een streep (of wou het heel graag zien, kan ook ) maar met die test van de apotheek was het heel duidelijk. CB zou ik niet doen, ik hoor daar vaker over dat die meer hcg moet hebben.
op dag 10 na ovulatie (testjes gedaan), 4 dagen voor NOD een positieve test (met middagurine). merk weet ik niet meer; ik had ze via internet besteld, het zijn wel tests die al bij 10 (...)hCG uitslaan, dus extra gevoelig. schijnen tests te zijn die ze in ziekenhuizen gebruiken, het zijn dipsticks met een groen uiteinde. gistermorgen had ik ook een dun streepje, en vanmiddag was die al een stuk duidelijker. bij mijn vorige zwangerschap had ik 2 dagen voor nod een héél vaag lijntje met matcare test (gewone midstream) en de dag erna een duidelijker lijntje (a la mijn 1e test nu). helaas is dat een miskraam geworden, had na een kleine week ineens een negatieve test toen.
Die van CB is toch met zo'n doorkijkvenstertje? Je ziet dan zowel de voor en achterkant? Ik dacht me te kunnen herinneren dat ETOS eigenmerk daar erg op leek.... Hmmm, dan maar eens een andere test gaan proberen....
CB digitaal schijnt ook heel gevoelig te zijn hoor....! Komt in woorden zwanger of niet zwanger... Maar die andere met dat kruis weer niet.... Die paarse huismerk die vlinder beschreef heb ik ook gebruikt... net na elkaar en die gaf ook duidelijk aan trouwens..... (ik heb deze zwangerschap 7 testen gedaan..... ja weet t.. erg extreem, maar was zo onzeker na die mk)
Ik had een onregelmatige en vrij lange cyclus (32-39 dagen) Op dag 33 heb ik negatief getest met Predictor. Op dag 39 heb ik positief getest met CB digitaal en Kruidvat eigen merk (die van 7,99). Achteraf gezien was mijn cyclus deze keer 35 dagen en heb ik dus 2 dagen voor NOD nog negatief getest, terwijl ik toch echt wel zwanger ben. Maar.. het was met Predictor en nadien heb ik daar vaker over gehoord/gelezen dat die pas later positief aangeeft.