Woehoe! Hoewel ik de situatie tries vind, ga ik wel lekker naar Marco Borsato! Heb er echt nu al zin in, en ik ben ook blij dat al over een paar weken is!
Ja hier ook!! de 21e! Heb er wel 2 uur voor moeten 'vechten' D) om kaartjes te krijgen hoor! Vriendlief begon om 10 uur op de site en ik aan de telefoon.. en pas om 10 voor 12 kwam mijn vriend eindelijk op de site om de kaartjes te kunnen bestellen! Heb er ook echt heel veel zin in!
nou ik had het ook al opgegeven, moest half 11 weg... Kwam 12 uur thuis, meteen weer proberen en gelukt! Wij gaan de 20e! Heb oppas gegereld, dus ben helemaal gelukkig!
Hoor net dat het in 2 en half uur uitverkocht is! net op tijd pfieuw! Enne pre sale? zeker via de nieuwsbrief van Marco? Had ik denk ik toch even mijn mail dan moeten kijken.. want die krijg ik ook hahaha maargoed we zijn 'binnen'
@Springmuis, ja idd via de nieuwsbrief van Marco. Kon je vanaf donderdagavond 18:00 uur kaartjes bestellen. Haha nou gelukkig heb je iig nog kaartjes
Nou echt, gelukkig hebben we kaartjes, anders had ik mezelf voor mijn kop geslagen. vind het toch nog wel stom van me hoor, want als er een regulier concert van MB is let ik wel op de nieuwsbrief en bestel dan altijd in de pre sale maarja nu gewoon weg niet aan gedacht hihi
Ook stom dat ik die nieuwsbrief nooit lees! En mn man krijgt m ook, heeft ie het ook niet gelezen... Nou ja, wij zijn ook binnen! Heb al gezien op de site dat Guus een al een optreden heeft de 21e, dus die zal het zeer waarschijnlijk de 20e bij zijn! Yes!
ik ga niet, maar ben in oktober 2006 naar ROOD geweest en heb ECHT EEN GEWELDIGE avond gehad. weet zeker dat dit nu weer gaat gebeuren!