Ik zou gaan voor geen prijsjes. Ik heb een hekel aan stickertjes die je zo lastig afgepeuterd krijgt en vaak zak je gedurende de dag ook nog wel in prijs. Het idee van bakken á 1-2-3 euro enz. vind ik prettiger. Hoef je voor alles in één bak maar 1x je prijs te veranderen.
Het ligt er ook een beetje aan waar je woont, als je in een dorpje woont zou ik er prijsjes bij zetten, of bordjes en dan kun je ook best iets meer vragen. In een stad mag je blij zijn als mensen uberhaubt bij je kraam iets kopen en dan is het vaak handiger iets goedkoper te doen. en voet bij stuk houden, ik heb weleens "rommel" verkocht en toen kwamen er mensen die voor een hele tas spullen 25 cent wilden betalen. als ze zo erg afdingen gewoon niet verkopen! hahaha! komt vast helemaal goed, en vooral veel plezier erin hebben.
Bedankt voor jullie tips. Dan doe ik de rompertjes (om te beginnen) eerst voor 0.50 en de rest van de kleding voor 1,50. En dan zorg ik ervoor dat ik een stift en papier bij me heb,dan kan ik altijd nog de prijzen gedurende dag verlagen als het moet.
ik denk ook zoiets. Ik weet niet hoevell spullen je wil gaan verkopen, maar als je hele huis leegverkocht moet worden bij wijze van spreken en je moet alles apart stickeren, ben je nog wel een weekje bezig.
Zou indd ook een beetje kijken naar wat je voor weinig verkoopt en waar je nog wat meer voor wilt hebben.. Ik heb ook veel kinderkleertjes, setjes van gemaakt en dan is er nog verschil met merk en van de hema bijv.. Ik ga het zelf ook niet prijzen.. Veel gedoe Heb dan ook wel genoeg aan mijn stem En het scheelt ook vaak hoe je je kraampje erbij hebt liggen en hoe je er zelf uit ziet.. Misschien beetje veroordelend, maar zou eerder ergens iets kopen waar een verzorgd persoon bij staat, dan iemand die er zelf nou ook niet zo denderend uitziet....
en kleding van een maat in een doos doen en de maat op de flap schrijven + bijv 1,50 p stuk super handig