Ik heb dit weekend gestaan. Geen merk alles een euro en merk variabel. Vingino en z8 vroeg ik wel wat meer voor en zag er ook nog zeer goed uit. Ben daar ook alles kwijt van.Barbara Farber ongeveer 2, 50. Liep als een trein! Laatste uurtjes 50 cent per kledingstuk gedaan ipv euro en ben echt een hoop kwijt. Oh ja jasjes waren 2, 50. Heb er ruuuuiiim mijn kraam uit!
Oke.. Ik persoonlijk beschouw dat niet als merkkleding en zou er dus kleine prijsjes voor vragen maar voor een ander is het misschien wel merk..lastig dus..
Dat is inderdaad persoonlijk. Denk dat de meeste mensen dit als merkkleding beschouwen. Merkloos vindt ik kleding van zeeman, wibra, hema, c&a enz. Goedkopere merkkleding: lief, nijntje, name it, bakkabo, mexx, feetje enz. Duurdere merken: tommy h, vingino enz Non merk 1 a 2 euro per setje Van de goedkopere merkkleding vragen ze vaak nog 3 a 4 euro per shirt. Duurdere merken weet ik niet. Vindt het onnodig om mn kind er zo bij te laten lopen dus die komen er hier niet in. En zeker geen 10 euro voor een kledingsstuk wat al gebruikt is.