Rommelmarkt...zo leuk!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmeisje, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Vandaag ben ik weer eens naar de rommelmarkt geweest en opnieuw kom ik zo blij terug! Dit keer heb ik een houten poppenhuis gescoord (inclusief meubels en poppetjes) voor 2,50!:)
    Het is van dat hele dure merk, onverslijtbaar want het ziet er als nieuw uit. Ik heb het stiekum weg gezet, over 2 mnd is ze jarig.;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) leuk hè! Je moet t echt treffen ook.

3. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ja, dat vind ik nou ook altijd leuk...een rommelmarkt, en dan inderdaad met een beetje geluk iets heel moois scoren voor weinig geld:)

4. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    vind het ook super altijd, een rommelmarkt.leuk om iets te kopen, wat in de winkel veel meer kost!

5. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Ook erg leuk om er zelf te gaan staan!! Laatst gedaan en veel spulletjes verkocht, dus zelf een leuk centje verdiend! Echte aanrader.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb laatst een Brandweerauto voor mijn zoon gescoort op de rommelmarkt! een grote 1 met sirenes en lawaai en een echt werkende slang voor 1 euro haha. Nou wat was mijn zoon blij toen ik er mee thuis kwam hahaha. even een doekje over heen gehaald en het was weer als nieuw! en er wordt nu nog steeds mee gespeeld (meestal is het 3 weken en is hij er op uitgekeken nl ;))

Deel Deze Pagina