Ik ben dus opzoek naar een bakfiets voor het vervoer van kids. Met huif en de bak moet voor zitten. Ik zoek ook veel op marktplaats maar tot nu toe niets gevonden
staat nu een superfiets en ze vragen er 600 voor maar zie ook al dat dat geboden is ppfff wat zijn die lelle duur zeg succes met zoeken ik kijk af en toe wel even met je mee
Ja dank je! mee denken en kijken word zeer gewaardeerd Ja ik vind die fietsen ook niet te betalen hoor, daarom kijk ik ook voor een 2e hands... maar dan zijn ze nog pittig aan de prijs vind ik
hangt van het merk af hoor, de goede van de fietsfabriek, bakfietswinkel etc, zijn ongeveer de helft van de prijs, dus tweedehands zo ongeveer 900 euro. Nieuw heeft bv de halfords ze voor 800 euro etc. Ik weet niet wat je zoekt, maar neem er een met 7 versnellingen! erg handig en maakt het veel makkelijker
http://www.speurders.nl/fietsenenaccess ... iets.65.99 http://www.speurders.nl/fietsenenaccess ... iets.65.99 dit heb ik nog op andere site's gevonden maar het valt niet mee hoor een bakfiets 2de hands te vinden
Kijk eens op bakfietsweb.nl Hele leuke bakfietsen voor weinig geld, binnenkort hebben ze stuntdagen. Ben ook op zoek naar een bakfiets vandaar dat ik ook rond aan het kijken ben. Gina
bakfiets.nlwordt neit zo goed afgeschilderd helaas slechte chineze beschrijvingen van de fietsen ,ze komen bijna allemaal uit china schijnt heb net veel negatieve reacties gelezen over hun fietsen
Zelf ben ik ook opzoek en ik zag dat www.shopmarkt.nl ze ook heeft, ze lijken wel vel op die van bakfietsweb.nl. De winkel zit vlakbij mij dus ik ga binnenkort even kijken en testen.
hmmm ik was ook van plan om een bakfiets via bakfietsweb.nl te kopen. Tenminste via die site had ik een fietsenwinkel gevonden bij ons in de buurt die ze heeft staan,waar je kan proeffietsen en kijken. Dan kan je toch zelf beslissen of het goed of slecht is? Ze kunnen hem ook voor je inelkaar zetten (weet niet wat dat kost?) En je kan dan vragen of je de beschrijving mag zien?
jammer, ze bezorgen gratis door heel nederland en hebben alle goede merken bakfietsen. Vooral letten op versnellingen en altijd een langere ronde proefrijden met kinderen erin.De goedkope trekken het vaak niet lekker.
Heb je ook een Miloux? en bevalt het een beetje? ik ken dus niemand met een bakfiets maar het lijkt me dus echt ideaal. Maar ik onthoud wel dat ik er een met versnellingen moet hebben
Ik heb de cargo bike long, geweldig, en rijdt ideaal, zelfs een berg op, en met 2 wielen zodat je een stuk wendbaarder bent.Ik wil hem voorlopig niet meer missen hoor!