Ik ben sinds een maand me temperatuur aan het bijhouden. Ik heb 1 feb me ei gehad denk ik. Nu blijft de temp mooi constant. Ik heb alleen gisteren voor het slapen gaan een zetpil ingenomen tegen hoofdpijn. En me temp was 0.2 graad lager. Komt dit eventueel door de zetpil? Ben zo bang om ongesteld te worden. Dat is volgende week vrijdag als het goed is. Hoop van niet. Heb wel steeds krampjes en gevoelige borsten grotere borsten en vaker plassen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Sorry voor het lange verhaal. Liefs mij
De temp zakt inderdaad van een zetpil, maar als je hem 's avonds genomen hebt vrag ik me af of dat van de ochtend nog kan beïnvloeden... Maar ik sluit het ook zeker niet uit!
Ik heb hem snachts ingenomen rond 1 uur kon namelijk niet in slaap komen en vanmorgen heb ik me om kwart voor 7 getempt (zolaat ga ik er alltijd uit omdat de oudste naar school moet) gewoon positief blijven dan maar bedankt iig voor jullie antwoorden!
Dat kan indredaad van je zetpil komen en zeker als je die pas zo laat hebt ingenomen. Het is natuurlijk tevens een koorts verlagend middel, dus of het nu je bedoeling is of niet, je temp zal hier iets door zakken.
zowel paracetamol als NSAID's (ibuprofen, naproxen enz) zijn temperatuurverlagende middelen, dus het zal inderdaad de oorzaak zijn.
Vanmorgen weer getest en 0.1 graad weer omhoog. Ook wakker geworden met pijnlijke borsten voornamelijk aan de zijkanten en beetje krampen in de buik. Zou het dan toch? Duim duim.
Proficiat! Met welke test heb je getest? Als je 1 februari je ei hebt gehad weet je het al snel toch?
Kruidvat 2 voor 5. Moet er wel bij zeggen dat ik 15 januari mijn laatste menstruatie is geweest. En volgens feritilyfriend grafiek geeft ie 1 feb me ei aan. Maar denk dat ie dan toch eerder is geweest. Zal straks foto maken
Als de "plaats reactie" doet, dus niet "snel reageren", dan even op het paperclipje drukken om foto te uploaden. Dat venster sluiten en weer op het paperclipje klikken in je bericht zogezegd. Daar staat dan je foto. Daarop klikken en dan wordt die erbij gevoegd.