Welke stofzuiger hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by meid1987, Jan 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Beetje een spoedvraagje... we willen vanmiddag even achter een andere stofzuiger aan.... maar wat voor 1?

Ik wil iig 1 zonder zak!

Snoerloos lijkt me ideaal (groot huis) maar nu zit ik ook te denken aan een robot....

Welke stofzuiger hebben jullie? En waarom? Bevalt het goed?

Wij hebben een harde vloer (graniet) geen kleden, geen dieren)

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik heb er eentje gehad zonder zak, waardeloos 😝
    Zat continu vol en dat leeg kieperen in de kliko vond ik vreselijk, alles onder het stof. Was er na 2 weken alweer klaar mee. Nu een Siemens met extra lang snoer en zak, zo'n fijn ding!

3. Casara

Casara Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,263
    416
    83
    Wij hebben een dyson. Voor deze hadden we ook een zakloze van AEG. Wij vinden het ideaal, geen stofzuigerzakken. Kiept hem leeg (doen we niet na,elke keer stofzuigen), soms spoelen we alles uit met sopje met afwasmiddel. Ik heb minder last van allergie, gooi hem ook regelmatig zelf leeg in de container, ook daar geen last van. En je zit nooit zonder dure stofzuigerzakken. Wij willen niks anders meer als een dyson.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Wij hebben zelf ook al jaren 1 zonder zak. Vind het ideaal! Dus wil echt niet meer terug naar zakken :)

5. Diro

Diro Niet meer actief

Hier een Miele. Prima ding, de zakken kopen we bij Action. Mag officieel niet maar het werkt perfect en is enorm voordelig. We stofzuigen dagelijks.

6. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

Aug 7, 2012
    4,828
    2,498
    113
    Female
    Had er 1 zonder zak maar nu weer met

Ik vind met een stofzuiger zonder zak dat de zuigkracht toch minder is?

Dit keer een miele dus met zak en wij kopen de zakken ook bij action net zo als mijn voorganger heeft geschreven:D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik had eerst ook zakloos, vond het waardeloos, je blijft bezig. Volgens mij zijn echte Dysons wel goed maar die prijs vind ik dan ook zwaar overtrokken. Heb nu een fijne sterke Bosch stofzuiger met extra lang snoer en daar ben ik heel blij mee. Veel zuigkracht heeft hij. Zakken koop ik bij de Action.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben nu onze 2e dyson. Super fijne stofzuiger en hele goede klantenservice. In 5 jaar tijd was een keer de zuigmond stuk en we kregen direct een nieuwe opgestuurd 🙂

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,656
    113
    Wij hebben een dyson en een robot stofzuiger van roomba.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben een zakloze philips.

Wel huisdieren, 3 honden en 3 katten. Ik stofzuig elke dag. Hij was 80 euro, word dagelijks gebruikt en gaat al 5 jaar mee. Dus hierna kopen wij weer een Philips

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Wij hebben een miele met zak en een robot (kobold). Alleen een robot is geen optie hoor, want die kan je traptreden enzo niet zuigen.

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wij hebben sinds kort de Miele cat&dog.
    Een super goede zuigkracht en geleverd met ook een gewoon opzetstuk.
    Zakloos en ik vind het ideaal.
    Hiervoor ook een Miele met zak, maar met twee honden in huis bleef ik aan de gang met het vernieuwen van de zakken.

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je hebt hier niets aan want je wil er een zonder zak, maar wij hebben een Rowenta stofzuiger die extra stil is. Ik vind hem erg prettig, ik kan zo slecht tegen die enorme herrie die uit een stofzuiger komt dat we deze toen gekocht hebben en ja hij maakt een stuk minder herie maar eigenlijk nog teveel. En ik vind met een zak juist fijn, zak vol, zak eruit en in de container. Ipv al dat losse stof etc wat je uit zo een bak moet kiepen steeds, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Succes met je zoektocht.

14. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Un Henry

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Dankjewel allemaal :)

Als we idd voor een robot gaan dan moeten we er 1 bij hebben voor de trap en eventueel boven..

Aarghh.. lastig!!

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heb een zakloze gehad en vond het een onding.
    Wij hebben nu een aeg jetmaxx

17. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    zonder zak zou ik i.i.g. afraden. zie eerlijk gezegt het nut er ook niet van in?:(

die bak moet je ook leeg gooien en schoonmaken wil je het een beetje fris houden. die stofzuigers zijn vaak erg duur en ook niet van beste kwaliteit.

bij iemand gewerkt die alleen maar zakloze en dure dysons heeft. echt waardeloos. snel kapot ook.

ik heb gewoon een standaard miele. doet het al 10 jaar super goed. wordt dagelijks gebruikt, soms 2x per dag. heb katten en een langharige hond. ik haal merkloze zakken bij de action. 5 voor nog geen 4 euro.

robotstofzuiger klinkt leuk maar die doet niet je traptredes dus dan moet je sowieso nog een losse stofzuiger hebben. je hebt niks aan alleen een robotstofzuiger. die doet het grootste werk maar echt de hoekjes en gaatjes zal je toch af en toe nog zelf moeten doen met een gewone stofzuiger.

18. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Idem. De machine gekocht voor ongeveer 150 euro. Nu 9 jaar later nog helemaal blij mee.

Aanvulling: let wel op de lengte van het snoer. Heb ik niet gedaan wn uiteindelijk 1 gekozen met een te kort snoer.

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    Zakloze gehad wat een waardeloos ding nu al bijna 10 jaar een henry hebben huisdieren maar ding doet t nog steeds super

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Zo grappig, want de meningen verschillen allemaal. Ik heb een zakloze Dyson en wil nooit anders meer. Ja het was een aardig prijskaartje, maar mijn Philips viel direct in het niet qua zuigkracht, kleine stofdeeltjes etc. Onze Dyson heeft het nieuwste hepa filter wat erg belangrijk was hier ivm veel dieren. Ondanks de dieren (alle 4 langharig) kan ik elke dag 3 verdiepingen stofzuigen, en hoef ik dan pas na een week de bak te legen en even het fijnstoffilter te spoelen. Met 1 druk op de knop is de bak leeg, dus geen extra moeite want een zak moet je ook vervangen.

Share This Page