Ik heb het momenteel erg druk op mijn werk, ik heb deze week nog niet veel kunnen doen. Ik heb gisteren alle oude tijdschriften bij elkaar gesprokkeld en doorgegeven aan de buurvrouw. Alle beetjes helpen nietwaar? Edit: ohja, en ik heb alle kinderdrinkbekers die niet (meer) worden gebruikt weggedaan.
Hier niet veel weg gegooid de laatste dagen kleine beetjes maar. We hadden nog een leeg stukje in de kamer die we op gevuld hebben met een mooie grote vaas met wat kunst bloemen in gedaan hebben van de axion 99 cent . achter af hadden de stellen wat langer gemogen. Nu het mooi op gevuld is denk ik niet snel meer ow ja de kat ligt daar of loopt daar dit was geregeld zijn hoekje . Al weer 5 maand weg die lieverd . De vriezer wat leeg eten komende dagen zo dat ik die ook schoon kan maken.
hier flink aan het opruimen omdat we het huis te koop gaan zetten net is er hout opgehaald , deden we gratis weg gisteren allemaal tijdschriften naar de overbuurvrouw gedaan veel naar stort of kringloop verder veel in de verkoop, levert mooi wat extra geld op zo
p1982: Je gaat verhuizen meis waar ga je naar toe ? ben niet nieuwsgierig. En volgens mij blijf jij opruimen hihi en is het nooit klaar bij jouw. Of heb je toch nog wel eens een momentje voor je zelf . Bv puzzelen kleuren of lezen .
Gaan 3 straten verder wonen hihi Jawel heb wel momentje voor mezelf af en toe maar ook druk met sport oudste etc
Hihihihihi hamsters... Inderdaad zo dacht ik laatst ook al. Je mist het niet eens en waarom bewaar ik het dan denk ik dan Na de bevalling gaan we hier de hele zolder leeg halen. Nu al zin in (last van nesteldrang) maar dat trek ik niet is via flizotrap / schuine wanden zolder en gaat niet zo makkelijk met een mega baby buik de zolder staat tot bijna aan het plafond vol hahaha.
Hoe gaat het hier meiden met opruimen? Of is bij iedereen het huis nu erg netjes hihi. Hier weer mensen blij gemaakt iemand met een beeldscherm die van hem was stuk . Wij hadden er nog 1 staan waar we niks mee deden. En een pan die we over hadden aan mijn moeder gegeven voor op de camping . Wij hebben de pannen zet van Ah gespaard met hulp van de buurvrouw. De rest van de oude pannen weg gegooid . Nieuwe pannen netjes in de kast gedaan past pressies . Manlief heeft een nieuwe laptop op de kop getikt , zijn oude gaat naar mijn vader [ die heeft nu een kleine laptop] Heerlijk gevoel geeft dat mensen blij maken .
Het gaat hier goed. De verhuizing komt in zicht dus steeds meer kasten moeten leeg en dan kom ik steeds weer dingen tegen die weg kunnen. Hiervoor kon ik ook wel in de avond het speelgoed laten liggen zoals het lag maar dat ruim ik nu allemaal aan de kant. Ook de keuken Is vaker opgeruimd en ik stofzuig al vaker. Dus ja eigenlijk gaat het wel lekker hier!
Kom er erg moeilijk weer in. Stilaan krijgt alles in de kinderen hun kamer een plaatsje maar er moet echt grondig nagekeken worden wat weg kan aan speelgoed. Er komt telkens een hoop bij en gaat maar heel weinig weg. Keuken heb ik ook weer een hoop spullen bij en blijf maar proppen in die kastjes. Ik moet echt mezelf een flinke schop onder mijn kont geven om er werk van te maken maar heb de laatste weken amper energie.