Romper driekwart mouw?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juli2009, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Romper met driekwart mouw..... bestaan die?

Ik kan echt onmogelijk een goedpassende romper met lange mouwen vinden. Die mouwen zijn echt altijd te lang :x Soms heeft mijn dochter een t'shirtje aan met daaronder een romper met lange mouwen, maar is vind het met al dat oprollen vaak een beetje armmoedig worden....

Bestaan er rompers met driekwart mouwen? Iemand een tip?

2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Niemand? Hahhahaha ik heb een keer een vraag :) (en een dochter met korte armpjes :D:D)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ff afknippen en zelf omzomen...niet zo moeilijk!

4. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    haha...geen driekwart mouw gezien in de winkels...
    Bij Hema verkopen ze af en toe leuke rompers met veel stretch met lange mouw, die kun je wat meer 'bloezen' ipv oprollen.
    Dat vond ik wel mooi onder een t-shitje

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ons zoontje had dat aan het begin ook.. we konden ze zo doorschuiven naar de oma van mn man.. die kon dat zo aanpassen..

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je hebt dan wel rompers met korte mouwen...dus net over de schouder....misschien die proberen eens?

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij bestaan die niet, echt nog nooit gezien!;)

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb ze ook nog nooit gezien, maar ik trek onze meid weleens een romper aan die eigenlijk iets te klein is, en dan zijn de mouwen 3/4 ;). Ideaal met dit weer (al heeft ze vandaag een korte romper aan met een t-shirt met korte mouwen).

9. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoon heeft het andersom probleem, hij heeft veel te lange armen waardoor bijna alle rompers als 3kwart mouw uitkomen.

Maar je kunt inderdaad strech-rompers proberen en dan de mouwtjes wat optrekken, staat nog mooi ook.

Deel Deze Pagina