@sweetbel: Hema heeft leuke gekleurde (gestreept, maar ook met print), Prénatal ook. Maar moet je even in de winkel zelf kijken. En Zeeman heeft inderdaad ook leuke.
ik had een keer verkeerd, luierbroekjes gekocht ipv luiers met sluitstrips. Maar die komen nu goed te pas, vandaag onder een jurkje met spagettibandjes, en dan dus alleen de luier. En gister onder een jumpsuitpakje met korte pijpjes en spagettibandjes. Toch weer nét iets gekleder als een romper!
Ik leg mijn dochtertje gewoon zonder rompertje met pamper en pamperbroekje (zeeman 1 euro) in het campingbedje. Als het heel benauwd is zoals gister doe ik pamper zelfs nog af en dan alleen pamperbroekje (zweet namelijk niet zo). Nog nooit uitslag gehad, wil ik graag zo houden En ik verschoon nu elke 2 uur de pamper, om uitslag te voorkomen. Maar ze heeft hier ook gewoon rompertje met spaghettibandjes aan. Lekker koel.. En heb leuke 3/4 legginkjes gescoort bij de zeeman (2 euro) en wat goedkope t-shirtjes gekocht... Want ze heb nu nog 68 maar is bijna te klein en 74 nog te ruim haha Good luck!!
ik laat ook liever de kleren uit dan het rompertje. hier zakt regelmatig anders de pamper af. hij heeft nogal grote plasjes, dus in korte tijd al een heeeeeele volle plasbroek. dan hangt ie al gauw op zijn knieen
jongste heeft binnen alleen een luier aan, buiten een jurkje met spagetti bandjes. Oudste binnen in onderbroek en buiten ook een jurkje aan. Hier in huis nu nog 29 graden.
hier ook zonder romper, Binnen en achterthuis lekker op blote kontje en als we weggaan, doe ik haar een luier en jurkje aan. HEb wel bij de henk en hema onderbroekjes gekocht maatje 92. Dan blijft de luier net iets beter zitten als ie wat voller is.
Ik merk nu pas echt goed hoe fijn wol/zijde rompers zijn. Warm in de winter en koel in de zomer. Dacht dat dat alleen maar reclame was, maar het is echt zo.
De grootste maat daarvan (maat 68) heb ik net bij mijn dochter aangedaan onder haar jurkje. Ze draagt gewoonlijk maat 80/86 van kleding. Dus ze zijn aan de ruime kant!
Gewoon lekker alleen in romper hier ook. Vond ze heerlijk! Bij de prenatal hebben ze ook van die jurkjes met een broekje eraan vast. En ook erg leuke rompers!
hier ook in romper, maar als het echt heel warm is mag hij binnenshuis ook in alleen de luier lopen blijft gewoon zitten
zijn er eigenlijk ook leuke mouwloze rompertjes voor jongens? Het is mij eigenlijk nooit opgevallen, maar is natuurlijk wel fijn nu...
Ik doe met zulk weer gewoon een leuk onderbroekje over de luier heen. Met ruches ofzo, ziet er nog leuk uit ook onder een jurkje/rokje.
Hema heeft allerlei soorten (autootjes,streepjes, andere printjes) en pas een paar met streepjes gekocht bij de c&a. Ook petit bateau heeft leuke met printjes.
Ik laat mijn zoontje gewoon in zijn romper zonder mouwen spelen (binnen), als we dan weg gaan, krijgt hij een luchtige broek en een t-shirtje aan. Zonder romper gaat bij ons niet, meneer gaat aan zijn luier trekken
Voor thuis vind ik inderdaad alleen een romper prima maar als we op pad gaan dragen ze alleen een t-shirtje of jurkje, zonder romper en dat gaat prima! Heerlijk luchtig en totaal geen problemen met de luier hoor!
lydia heef tnu ook jurkjes aan met ene luierbroekje wat erbij hoort, gaat goed. Zonder iets zakt die luier gelijk naar de knieën als ze plast. Bij daniel had ik van die boxpakjes voor zulke dagen. Dat vind ik gekleder staan dan alleen romper en kwa warmte maakt het weinig uit
Ik heb haar gisteren een tijdje met romper (vanonderen open) en zonder luier buiten gelegd. Ik heb nog van die lappen uit mijn kraampakket; die zijn nooit gebruikt omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen. Daar heeft ze heerlijk op liggen spelen. Het leek mij zo heet zo;n luier...