Mijn zoontje zit lekker de hele dag in zijn luier, zonder romper. Als hij wel buiten is dan alleen een romper, maar wel een mooie (overhemdachtig rompertje in babyblauw of wit met knoopjes) Als ik hem meer kleding aan doe dan zweet het arme kind zich kapot....
Thuis loopt de kleine man nu alleen in romper en als we weggaan alleen een shirtje en korte broek. Vind het veel te warm om daar dan ook nog eens een romper onder te doen.
Ik heb gisteren ook alleen een broekje en Tshirtje over de luier gedaan. We gingen naar de stad, dus dan vind ik het toch wel meer gepast om kleertjes aan te doen dan alleen een romper Ging prima overigens! Een romper EN Tshirtje is best heel warm denk ik (als ik er alleen maar aan denk krijg ik het al warm haha)
Hier ook romper uit en wel kleertjes. Maar dan wel heel luchtig / korte mouwen, geen broekspijpen. En ook de luierbroekjes van zeeman onder een jurkje. En jurkje zonder luierbroekje heb ik nog niet gedaan, dus ik weet niet of de luier dan blijft zitten. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n fraai gezicht als mijn prachtige meisje in haar mooie jurkje ligt en er dan zo'n saaie luier onder vandaan komt... Ik zag die luierbroekjes en heb ze meteen in drie verschillende kleuren aangeschaft! Ik vind persoonlijk een rompertje minder leuk staan, hoewel dat voor thuis op zich geen probleem is. Maar als ik weg ga neem ik haar echt niet in een rompertje mee en ik ga met deze hitte ook geen twee laagjes over elkaar aan doen. Bovendien heb ik een aantal schattige kleertjes voor de zomer in de kast hangen, waarvan ik popel om ze bij haar aan te trekken, zodat ik lekker met haar kan pronken! H&M heeft trouwens veel van die luchtige zonnejurkjes met bijpassend luierbroekje.
onze zoon draag een hempje en een boxer maar als het lekker warm is loop hij gewoon lekker in ze blote kont... en als die een poepje of plasje doet kan gebeuren gewoon dwiel water en wc voor de drolletjes hihihi...
Met dit weer loopt Simone thuis in alleen een t-shirtje en in de blote kont. Als we weggaan krijgt ze dan een luier een een kort broekje aan. Maatje 68 want mevrouw heeft *GEEN* kont Drolletjes pak je zo op, plasjes zijn minder leuk maar ze speelt de hele dag met water, je ziet het verschil eigenlijk niet hihi
Die luiers blijven prima zitten. Nou ja, prima.... mijn dochter trekt ´m tegenwoordig wel eens uit, maar zij is al ruim 2 jaar oud en daar handig genoeg voor. Bij een baby kun je die romper uit laten hoor. Of je trekt alleen een romper aan en verder niks (dat is vooral een kwestie van leuke rompers kopen!) maar een shirtje en kort broekje zijn wel luchtiger, er kan dan wat wind op het buikje en ruggetje komen.
Hier doet mevrouw haar luier uit als ze geen romper aan heeft dus normaal geen succes. Maar heb nu onderbroekjes gekocht en het blijft prima zitten echt ideaal. Maatje 86/92
Als we tuis zijn heeft hij geen romer aan , heb 1 hele leuk van tribal baby die doe ik aan als we een eindje gaan wandelen of iets en een broekje erover. Maar thuis lekker alles uit !!!
Klopt die kleine van mij zwemt erin... Nou dan kunnen we er nog een jaartje mee toe Wat die rompertjes van de zeeman ze vallen inderdaad groot maar ja dan kan ze zich er lekker in bewegen. Ik heb veel romper jurkjes of ze ligt alleen in der romper met dit warme weer moet dat kunnen. Zelf heb je ook het liefst zo min mogelijk aan denk ik dan altijd maar.
Manneke ligt hier overwegend ook alleen in z'n rompertje, gaan we op pad doe ik er een korte broek overheen. Vandaag misschien romperloos, hij heeft een hemdje die mama zo leuk vindt
Hier draagt ze thuis ook vaak of alleen een romper of alleen een shirtje. Gaan we weg dan gaat er nog een luchtig jurkje of rokje aan. Dochter draagt wasbare luiers, en dat is met dit weer maar goed ook, die zijn veel minder broeierig als pampers. Lekker vaak verschonen, dus staat de wasmand beneden klaar voor alle kleertjes en luiers.