romper lange mouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimv, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    De enige stretchromper van de hema die ik heb heeft juist te korte mouwen.. ik dacht dat het 3/4e mouwtjes waren ofzo..

De overslagrompertjes daarintegen van de hema hebben belachelijk lange mouwen (en zitten daardoor perfect bij Andy.. maatje 50)

2. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind dat de h&m rompers precies goed vallen, moet je niet een grotere maat nemen, maar precies de maat...

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Mijn ervaring met hema rompers is dat de mouwen abnormaal lang vallen en de bodies normaal.

Dus nu heb ik voor de body 74-80 nodig maar vallen de mouwen enorm groot. wel 5-6cm

En 62-68 zitten de mouwen goed bij maarja de body weer niet.

Dus op dit moment alleen de stretch rompers van de hema die zitten perfect.
    De kwaliteit van die andere rompers van de hema vind ik ook veel slechter, vooral die van 2 in het pakje en die voordeel verpakkingen.

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel rompers van de Hema.
    Vind ze wel heel goed zitten, maar heb er ook een paar met iets te lange mouwen.
    Maar ik moet zeggen dat ik ze wel het beste vindt zitten.
    Heb ook van de zeeman gehad, maar die waren heel wijd aan de bovenkant en flubberde vrij snel.
    Prenatal vond ik juist weer aan de kleine kant, dus vandaar toch Hema

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier passen de stretch rompers van Hema 74/80 precies maar mouwen zijn ook wat te lang. Klein stukje omslaan dan zitten ze wel goed. Maar ik heb het probleem met alle bovenkleding. ZE heeft hier brede schouders en vrij lang bovenlijfje waardoor de mouwen eigenlijk altijd te lang zijn.

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    strech rompers van de Hema, per stuk 4,50. Echt superduur, maar het geld echt absoluut waard!! Hier nooit meer iets anders!

7. fafje

fafje Niet meer actief

super duur??? wat betaal jij voor btj romper dan??? Leuke kleurtjes enz?

ja ik koop ook witte bij zeeman voor 2 euro...maar die houden echt niet lang de kwaliteit..

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hema noem ik idd absoluut niet duur. Maargoed, het is misschein voor iedereen verschillend wat ze uit geven aan kleertjes. Maar duur is het niet te noemen, eigenlijk.

9. HO2

HO2 Lid

2 sep 2009
    31
    0
    0
    Noord-Nederland
    hahaha gelukkig, ik dacht ook al dat mijn dochtertje zulke korte armpjes had... Hier dus idd het zelfde probleem!

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Euhm het gaat hier over ROMPERS? 4,50 per stuk vind ik veel geld als je er een heel aantal van in de kast moet hebben.

11. fafje

fafje Niet meer actief

oh ja sorry ik gebruik de "duurdere" wel zo dat je ze echt ziet...de goedkopere gebruik ik ehct als ondergoed...
    Maarja het ligt er idd maar aan wat je nodig vind...als je alleen maar witte gebruikt kun je net zo goed de goekdopere gebruiken...

Ik vind allerlei kleurtjes enz heel leuk...heb die nog niet goedkoper gezien

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ah helemaal duidelijk! wij gebruiken ze hier ook als ondergoed zeg maar. Vind het gewoon mooi zitten en aansluitend. Zeker nu met het winterweer vind ik het prettig als hij lekkere rompers onder zijn soms wat dunnere truitjes heeft!

(Hey Msroxy, ook hier? ;))

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    nee, ik ben er niet!

14. fafje

fafje Niet meer actief

ik ook onder de truitjes hoor, maar hij draagt meestal polo, blousje ofzo of een vestje...dan zie je het kleurtje eronder wel..hahaha

wat een gesprek!:p

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter heeft rompers van 20 euro in de kast liggen. Dus ja dan vind ik 4,50 niet veel. Maar ik zei al, het is voor ieder zich wat je aan kleding uit geeft natuurlijk.

16. fafje

fafje Niet meer actief

duchess, nou dat vind ik were net IETS te duur hahaha...maar dat is omdat de maten nu nog zo snel gaan...ik wil ook wat duurdere kleding voor als mirza wat ouder is, en langer in een maat zit

sorry ts voor offtopic

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind 4,50 ook niet extreem duur. Duurder hoeft voor mij ook niet. Ik heb er een stuk of 7 in verschillende kleuren zodat ze elke dag een schone aan kan. Ze zit nu ook een tijd in deze maat dus dat valt dan wel mee.
    In het voorjaar/zomer heb ik vaak zonder mouwen en vaak 2 witte met lange mouwen.

Ik vind de rompers van Zeeman met lange mouwen, de mouwen zou wijd.

Wat kosten de rompers van Hans dan?

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    20 euro voor een romper vind ik ook te duur, dat betaal ik ook niet voor een t-shirt/longsleeve.
    Maar dat is gewoon persoonlijk.

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja zeeman gebuik ik voor onder pyama of onder thuispakje...ik vind ze op zich wel fijn voro die 2 euro...en ze zijn net iets dikker van hema...

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik gebruik de stretch rompers van de hema en de rompers van de zeeman.Heb ook nog H&M en wibra.Die van de Hema vind ik echt verweg het mooist zitten kwa pasvorm en kan je tig keer wassen en in de droger gooien en blijven mooi.

Deel Deze Pagina