Oh heb een heel gesprek gemist. De rompers die ik duurder heb, heeft ze van de zomer gedragen zonder iets er overheen. Dan wil ik gewoon mooie rompers. Ze zijn echt niet allemaal zo duur. Ben nog steeds fan van de zara rompers en die zijn dacht ik 2 voor een tientje ofzo. Maar dat vind ik wel goedkoop! En ik heb een erg lang en slank meisje waar de meeste Hema/Zeeman/Wibra kleding niet goed valt, dus dat valt meestal al af. Het zijn toch vaak de wat duurdere kleertjes die mooi vallen en dus ook lekkerder zitten. (nog maar even een uitleg dus van mijn kant )
ja das ook waar...en als ze het als kleding echt draagt ...valt het ook wel mee idd! haha ik heb tot nu toe alleen maar koude dagen meegemaakt!
Hier geen problemen met de HEMA_rompers (zoontje heeft lange armen?), maar de slaapzakken hebben wel weer veel te lange mouwen. En maar oprollen! (Maar das eigenlijk off-topic, sorry)
Ik heb voornamelijk rompers van de Petit Bateau en die vind ik helemaal geweldig! Mooie sluitende armpjes en bij zoonlief nog nooit te lang geweest. Kwaliteit is ook erg goed vind ik. Na vaak wassen blijven ze mooi in model. Betaal zo'n 11 euro voor 2 stuks. Niet goedkoop, maar dat hef ik in de zomer wel weer op als ik goedkope rompers met korte mouwen of helemaal zonder mouwen haal. Daarbij vind ik de pasvorm iets minder van belang....
Waar haal jij Petit Bateau 2 stuks voor 11 euro???? Ik ben gek op Petit Bateau rompers, maar ik heb ze nog nooit zo goedkoop gezien!