wanneer zwemmen?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Brinatjuh, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Hai dames!

wie weet wanneer je voor het eerst met de kleine naar het zwembad mag/kan?!:(
    kan namelijk niet wachten hahahaha:D en de kleine meid ook niet hihihi,haar zwembroekje ligt al klaar;)

maar goed, wie weet het?!

liefs ons

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    tvp'tje, wil ik ook graag weten

3. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik geloof dat ze afraden om eerder dan de eerste prikjes te gaan zwemmen.
    Wij zijn met een week of 10 voor het eerst gegaan. Niet dat daar veel aan was. :D Echt 10 minuutjes in t water, als het niet korter was.
    Pas nu heeft ze echt plezier in het water en gaan we dus ook zo een halve dag naar het zwembad.

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ik ben altijd bang dat ie te koud zal krijgen, geen enkel zwembad is toch 37°C ??
    Want hier is namelijk geen 'peuter'badje.

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Het gewone zwembad zou ik inderdaad niet in gaan.
    Dit heb ik afgelopen keer geprobeert met mijn dochter (bijna 9 maanden) en die vond het nog te koud. Wij blijven dus in de peuterbadjes en bubbelbaden. Die zijn allemaal tussen de 33 en 37 graden. Dat gaat prima. Maar in het begin dus niet veel langer dan een minuut of 10.
    Alleen toen we op vakantie waren vond ze het normale zwembad heerlijk, maar toen was het 40 graden buiten en was ze 5 maanden.

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik ben met 8 weken gaan babyzwemmen, het water was warmer als in een gewoon zwembad maar nog koud hoor voor die hele kleintjes. Ze hadden nog nooit zo'n kleintje gehad, onze kleine meid bleef heerlijk warm in haar babywarmer. Een speciaal rompertje gemaakt van surfstof, echt super. Haar lijfje was warmer als die van mij. En ze heeft genoten, totale ontspanning.
    We zwemmen nog steeds iedere week en het is een echte waterrat. Ze is nergens bang voor en gaat zo koppie onder.....fantastisch.

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Babyzwemmen is idd erg leuk! Maar dat water is inderdaad wel verwarmd. Heerlijk he.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    klinkt heel leuk!!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat is eigenlijk de temp van het gewone grote bad van een subtropisch zwembad?

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Goh, dat weet ik eigenlijk niet. Wij waren afgelopen zondag bij een subtropisch zwemparadijs maar dat water was echt te fris, ze vond het nie tleuk.
    Zal eens kijken of ik op de website kan vinden hoe warm dat water was.

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    29 tot 30 graden staat op de website. :D

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, oke dan! :)

Wij gaan ook regelmatig te zwemmen, en dan in het grote subtropische bad, en daarna in het bubbelbad en dan weer aankleden :) dus al met al staan we met een uurtje ook wel weer buiten haha

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn dochter vond het grote bad echt niets de laatste keer. Dus wij hebben ons goed vermaakt in de peuterbadjes en voor we weggingen in zo'n lavendel bubbelbad. Heerlijk. Wij hebben het de laatste keer erg lang volgehouden, maar wel telkens even eruit en warm worden in de badcape, even eten en drinken etc. Was echt heerlijk.

14. holagirl

holagirl Actief lid

Feb 3, 2009
    232
    0
    0
    Wij mochten na de 2e prikjes, 3maanden dus zwemmen. Bij ons wordt een lesje gegeven int normale bad, 30 -31 gr. Best koud maar half uurtje houdtie net vol! Ik vind het best koud maar kan er er niets aan veranderen....

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Wij zijn gaan zwemmen toen m'n zoontje 3,5 maand was. Ben blij dat ik het niet eerder gedaan heb want anders hadden we er toch niets aan gehad. Hij heeft het 3 uur volgehouden. Als ik het over zou doen had ik nog iets langer gewacht omdat hij er dan wat meer aan heeft. Maar hij genoot er wel van.

16. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn voor het eerst gaan zwemmen toen ze 11 weken oud was op Centerparcs.. 10 minuutjes de eerste twee keer, de derde keer wat langer, toen viel ze zelfs in slaap in de zwemband..

Het water was daar 31 graden..

17. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Wij zijn vorige week voor het eerst gegaan - babyzwemmen! Een half uurtje in een goed verwarmd (temp geen idee) bad. Bruce vond het prachtig, maar precies lang genoeg en daarna heerlijk slapen:D Vandaag weer geweest. Bij dit zwembad is het babyzwemmen vanaf 6wk, maar wij zijn dus bij 14 wk begonnen.

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk he dat babyzwemmen!
    Wij hadden de eerste les een onderwater fotograaf:

19. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    wat een briljante foto!

20. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Het CB zei tegen mij pas te gaan babyzwemmen na 4 maanden.....

Share This Page