Hallo, Mensen in onze omgeving beginnen te vragen of we al een kraamcadeau weten voor als de 3e straks komt. Buiten een eigen bestekje (hebben de andere twee ook) en eetsetje kan ik eigenlijk niet zoveel bedenken... we hebben alles al! Hoe hebben jullie dit opgelost? Dank voor het meedenken!
Voorleesboeken Dagjes weg als gezin Zwem abbo Luxe verzorgingsproducten Mooi setje kleding Speelgoed kist Klein stoeltje met naam
Zijn kleine cadeautjes en duurt nog even om het te gebruiken maar: Een tuitbeker Een rietjesbeker Slabbers Pyjama in bijv 80/86 Anders: Zwitsal pakket of ander merk wat je gebruikt. Cadeaubon Hema, C&A, Prenatal, Intertoys oid Voorleesboek Autostoeltje Stoeltje voor in huis als de andere dit ook hebben.
Setje om gips afdrukken te maken Bijdrage voor een fotoshoot Dagje weg voor jezelf Herinneringen doos Item met naam van de kleine erop, bijv een boek. Luiertaart
Dank alvast! Zie al wat leuke ideeen waar ik zelf niet aan gedacht had! Vooral een dagje uit voor het gezin of voor onszelf! Goed idee. En een bijdrage aan een fotoshoot, ook top.
Ik heb wel eens een kadobon voor een fotoboek gekregen. Leuk voor later. Of kadobonnen voor een ixxi? Verder toch veel kleertjes, iets nieuws blijft wel leuk. En ik heb alle voorleesboeken van Annie MG Schmidt gevraagd (Pluk, Floddertje, Otje).
Ik persoonlijk geef bij de babyshower echte baby kadootjes en bij de geboorte iets voor de moeder of ouders. Bijv een saunabon of een bioscoopbon incl avondje oppas. Een geboorte armbandje is mss ook leuk?
Een verwen dagje voor moeder vond ik een geweldig cadeau! En verder misschien vooral dingen met de naam erop of dingen die je veel gebruikt zoals verzorgingsproducten
Wij hebben ervoor gekozen om een goed doel te steunen via http://www.oxfampaktuit.be/nl/ Op die manier wilden wij mensen/kinderen die het minder goed hebben dan ons, mee laten delen in ons geluk.
Wij verwachten ons derde kindje in december en hebben ook alles al. Onze voorkeur qua kraamcadeau’s: - Een financiële bijdrage voor mooie Newborn Foto’s. - Bestek met naam, bewaardoos met naam, badjasje of iets anders leuks. - Cadeaukaart prenatal - Een mooie skelter waar al onze kinderen uiteindelijk plezier van hebben, dit als gesamenlijk cadeau van iedereen. Vrienden van ons hebben toen hun derde kindje was geboren om een trampoline gevraagd. Iedereen heeft hier toen aan meebetaald. Zij hadden ook alles al. Alle 3 de kinderen hebben hier veel plezier van.