Romper of ondergoed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne1980, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, mijn zoon van bijna 2 is bijna uit zijn rompers gegroeit. Nieuwe kopen zou je zeggen, maar wordt het niet tijd om ondergoed te kopen (hemdje + onderbroek)?
    Of doe je dat pas als ze zindelijk zijn? Ik heb GEEN IDEE tot hoe oud je ze rompers kunt blijven aantrekken (weet wel dat ze er in grote maten zijn). Wat vinden jullie?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Met bijna 2 kun je gerust onderbroek en hemd aantrekken hoor. Vooral voor jongens heb je zulke leuke setjes van die boxers. Alleen een maatje grotere onderbroek kopen.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ja, ik zou nu ook gewoon ondergoed gaan kopen hoor, als hij bijna 2 is. Als je het zelf fijner vindt, kun je nog wel even rompers gebruiken. Ik vind het wel eigenwijs staan, die ondergoedjes, maar net zoals hierboven al gezegd, wel een grotere maat onderbroek halen.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Tsja, dat is maar net wat je fijn vind. Het kan allebei. Een romper is nu in de winter wel lekker warm nog vind ik.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Denk dat het wel komt als jouw jochie aan de zindelijkheidstraining begint. Dan is het nl handig toch?

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ja, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht Vera! Kans dat hij een bloot buikie heeft als hij een keer druk aan het doen is. Hmm, misschien nog een keer rompers een maatje groter kopen en daarna over op de onderbroeken...Ik ga eens kijken wat vriendlief ervan vindt (waarschijnlijk niks, want die bemoeid zich niet met kleding! haha). Maar bedankt voor de adviezen allemaal! :)

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier nog steeds de romper en vind het ideaal, weet ik zeker dat ze geen bloot rugje heeft of iets.

Maar ze is dan ook nog niet zindelijk

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier sinds dat Stijn 1 is al een hemd en onderbroek, ben ook al sindsdien bezig met hem af en toe op het potje zetten, nu is hij sinds een maand echt zindelijk en nu is het helemaal handig.

9. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Zo, dat is handig, dat hij nu al zindelijk is! Kamiel moet daar echt nog niet aan denken! hahaha. Vind dat potje maar raar.
    Dat was ook wel een beetje mijn idee, dat ik wel makkelijker met hem kan oefenen als hij een onderbroekje aan heeft dan een romper. Anders kan hij de link 'broek naar beneden en zitten om te plassen' natuurlijk nooit leggen! :)

Hmmm, ik ga er maar eens over nadenken. Zou toch ook wel fijn zijn als Kamiel wat meer geinteresseerd raakt in dat witte ding dat naast het toilet staat!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier vanaf ongeveer 1,5 jaar een hemdje en broekje. Vond die rompers toen te baby-achtig worden, te warm voor ergens onder aangezien het zomer was en vanaf toen ging hij ook af en toe op het potje.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vanaf ongeveer 1,5 jaar gaan we over op hemdje en onderbroek. Dan gaan we zo langzaamaan beginnen met zindelijkheidstraining en dan lijkt het me wel zo handig.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ookal voor het 2e jaar over op gewoon ondergoed en Misha gaat binnenkort ook over. Haar rompers worden te klein en ik wil ook geen nieuwe meer. Wat ik zo irritant vind aan rompers is dat ze zo hoog sluiten bij de nek, waardoor dat ding altijd onder shirtjes vandaan piept :evil:

Blote rug heeft Milan trouwens nooit hoor. Gewoon zijn hemd in zijn onderbroek stoppen en daar zijn gewone broek nog overheen. Het is hem nog nooit gelukt om met een blote rug te lopen. Ja, als hij zelf naar de wc is geweest, maar dan klopt er van geen 1 kledingstuk nog iets :)

Deel Deze Pagina