hmm lastig als de romper in zijn geheel wit is zou ik het met bleek doen, paar seconden erin en dan uitspoelen. En anders geen idee ik legde het altijd gelijk te weken in vanish en dan wassen op 60 graden en ging het er gelijk uit.
Hier legde ik rompers in de biotex, daarna wassen en in de zon droger (kan ook achter het raam). Maar ja, zo zonnig is het niet nu he...
Kreeg de volgende tip: ossengalzeep stick (hebben ze gewoon bij de drogist). Het werkt bij mij! Even natmaken, goed insmeren, laten inwerken, uitspoelen, nog een keer er op doen en dan zo in de wasmachine
Ik mik de rompers gewoon in de was op 60 graden, Ariël erbij, is nog nooit niet schoon geworden En ik koop geen petit bateau (al zijn ze erg leuk inderdaad, er zaten er een paar in een doorgeeftasje) maar rompers met een prijsje waarvoor je ze in t ergste geval zonder veel moeite weg zou gooien...
Zo deed ik het ook altijd. Meteen in de biotex en rompers zijn altijd schoon geworden zonder vlekken.
Ik deed de rompers altijd meteen goed uitspoelen met heet water, meestal was de vlek dan al direct verdwenen... dan direct in de wasmachine en ik heb geen romper waar nog een vlek in zit...