Bij onze hema hebben ze steeds niet de maat die ik nodig heb. Er is hier een babyboom geweest toen mn zoontje geboren is dus als je er niet op tijd bij bent hebben we geen rompers. Heel irritant.
Ik vind de gewone rompers van de Hema ook niet zo mooi blijven, heb er een paar die na het wassen echt heel breed geworden zijn en helemaal uit model zijn, Irem verzuipt er echt in want die is niet zo breed. Maar de stretch rompers zijn wel ideaal en blijven heel mooi
hier waren gisteren bij de Hema ook al alle rompers uitverkocht, dat hele schap was leeg.. Irritant, want ik begin een nijpend tekort aan passende rompers te krijgen!
Op de site is het ook al weeeken hetzelfde zeggen ze, en in de meeste winkels in de omgeving hier ook! Ja en die lange rompers heb ik weinig aan, niet zo gek dat die er nog liggen .. Wie koopt die nou hartje zomer? En maat 50/56 is er ook genoeg, maar dat past natuurlijk ook niet .. Ik koop alleen maar hema en h&m rompers, geen andere ..
hoi eerised, mischien een idee om even andere hema winkels in het land op te bellen met de vraag of ze die ropmers nog in vorraad hebben en dat mischien naar een filiaal bij jou in de buurt op te sturen?oj je vraagt het bij de hema in jou stad of ze dit willen doen? wie weet doen ze dat wel ,je kan het wellicht proberen, moet zeggen dat ik voor mijn dochter ook alleen nog maar die stretch rompers gebruik zit ook zo veel beter bij haar dan andere rompers (ook stevige billen en benen) heel veel succes groetjes sabje
Sapje, dat doen ze niet.. Hema in oud-beijerland, Rotterdam enzo hebben daar ook last van zei ze. En er komen zoveel mensen voor. Echt raar hoor, maar goed.
Ik heb wel eens via de webshop rompers besteld en die dan afgehaald in het filiaal hier in de buurt. Dan hadden ze zelf in de winkel de aanbieding niet meer en online nog wel.
de laatste keer was er idd niet echt heel veel wel veel in de kleinste maten. Maar waarom niet naar Hans Textiel of de Wibra, die hebben ook hele leuke spullen en stukken goedkoper
Hans textiel en wibra vind ik geen fijne rompers. Worden snel lelijk en gaan lubberen! Ik koop alleen de stretch rompers van hema en h&m. Vind ik de fijnste en zijn lekker breed, en vooral heel wijd om de beentjes..
Ik vind het echt wel apart.. Dat de ene hema schijnbaar wel rompers krijgt en de andere niet! En de rest van kleding ligt er wel volgens mij.. Eigenlijk niet echt opgelet maar goed..
Ik ben ook al 2 maanden aan het zoeken naar dezelfde rompers in 86/92. Maar helaas... Heb ook nog geen fijne vervanger gevonden, dus heb nu hempjes en onderbroekjes gekocht. Ook leuk .
pffff...hier ook al dat ontzettend probleem met die rompers!!! En op de site ook niet te bestellen...balen! Groetjes! xxx
Vandaag in Maastricht bij de Hema geweest. Bij de stretchrompers was het dun gezaaid, er lagen in totaal nog maar 2 pakjes. De rompers met die slakjes die je zocht hadden ze nog genoeg, maar de enige maat die ze niet hadden was 86/92. Ook de ajour hadden ze niet in die maat (populair schijnbaar ). De witte met korte mouwtjes van eco-katoen hadden ze volop.
Hier ook een geplunderde Hema. Echt balen :x Juist die goedkope, dunnige zonder mouwtjes, zo ideaal, want zo lekker rekbaar (Renske haaaaaaat dingen waar haar armen in moeten).
En die rompers zijn zo ontzettend fijn van de hema. De enige die ze in overvloed hebben is maatje 62/68. Ik had al een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor en kreeg terug dat ze er mee bezig waren om de voorraad in de winkels te krijgen maar ze hadden leveringsproblemen. Maar het verschilt echt per dag wat ze in de winkel hebben want ik had laatst ontzettend veel rompers meerdere maten voor 1 euro per stuk en ook met lange mouw. Heb meteen heel veel maten meegenomen. Af en toe gooien ze zo'n bak vol!
Mijn meisje past gelukkig nog haar rompers 74/80. Voor de volgende maat ga ik denk ik een hemdje met een onderbroekje proberen. Ze vindt het liggend verschonen echt een ramp en heb het idee dat het met een onderbroekje ook handig is. Of vergis ik me hierin. Daarvan zag ik een heel schattig setje hangen bij de Hema.