Rompers / hemd met broekje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sandana, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow dan ben ik echt een kouwkleum en zo kleed ik ons zoontje ook.
    binnen draagt hij een hemdje met longsleeve maar ook soms hemdje, longsleeve en trui of vestje.
    soms vind ik 20 graden oke aanvoelen, soms vind ik het koud aanvoelen en ik kleed hem hoe ik het vind aanvoelen :)

In de winter sowieso een longsleeve en trui, ook al is het altijd 20 graden binnen. Ik vind het toch vaak koud :)

Vandaag t-shirt korte mouwen en dunne trui want het word 20 graden. Denk dat een jasje niet nodig is buiten.

Winterjas stel ik altijd uit tot ik het echt koud vind want ik heb een hekel aan winterjassen en heb het idee dat ik me dan niet kan bewegen dus is dat bij zoontje ook :)

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    jongste (2) heeft een romper zonder mouw aan en daarover een longsleeve en tussenjas
    oudste hemd en longsleeve en tussenjas. hier is het 18 graden in huis en ze hebben het niet koud. sterker, ze gooien altijd beide hun sokken uit en als ze de kans krijgen de lopen ze in korte mouwen en het liefste zonder broek...
    truien komen er hier nog niet en zeker geen trui over een shirt. wat moet je dan in de winter aan trekken als het echt, echt koud gaat worden:(

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een wollen trui en een dikke jas? Als jullie nu nog een long sleeve en een tussen jas dragen dan is er nog genoeg mogelijk... Mn dochter heeft nu een longsleeve en op koudere dagen een jurk met vestje aan. Ze heeft een winterjas met in de echte kou een binnenjas hierin geritst.

Ik vind zelf alleen een longsleeve nu ook te koud, en draag ook pantoffels binnen. Maar wij zijn blijkbaar kou kleumen want ik draag ook al graag mn sjaal.

Deel Deze Pagina